پذیرش ‪ ۳۸۵‬مقاله برای ارایه در همایش گلستان

پذیرش ‪ ۳۸۵‬مقاله برای ارایه در همایش گلستان

الهیار ناظمی یکی از فعالین در ستاد اجرایی این همایش به خبرنگار ایرنا گفت: در مدت زمان ارسال مقالات، بیش از ‪ ۶۰۰‬مقاله از طریق سایت و یا پست الکترونیک به دبیرخانه همایش ارسال شد.
وی افزود: با توجه به سطح بالای کیفیت آثار رسیده که یکی از مهمترین مولفه‌های اصلی اعضای هیات داوران برای انتخاب مقالات بوده است، از سوی شورای داوری و گزینش مقالات، ‪ ۲۸۸‬فقره مقاله در محورهای علوم دامی و ‪۹۷‬ مقاله در محورهای دامپزشکی پذیرفته شد.
وی اضافه کرد: اعضای شورای داوری و گزینش مقالات را اساتید دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران، دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان، مجتمع آموزش عالی گنبدکاووس، موسسه تحقیقات واکسن و سرم‌سازی رازی، دانشگاه آزاد اسلامی گرمسار و سازمان ترویج، آموزش و تحقیقات کشاورزی کشور، تشکیل می‌دهند.
رییس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان یادآور شد: این همایش با حضور اندیشمندان و فعالان صنعت بزرگ دام و طیور کشور در تاریخ سوم تا پنجم دی ماه در شهرستان گرگان برگزار می‌شود.
ناظمی اضافه کرد: همچنین کارگاه‌های آموزشی برای بهره‌برداران، تولید کنندگان و کارشناسان بخش دام و طیور و نیز نمایشگاهی از صنایع تولیدکننده برگزار می‌شود.
برگزاری این همایش ملی با توجه به نیاز مبرم جامعه به تامین فرآورده‌های دام و طیور، همراه با پیشرفت و توسعه فناوری‌های نوین علمی، فنی و بهره‌گیری از تجربیات و یافته‌های علمی و تحقیقاتی اساتید مراکز دانشگاهی، پژوهشی، مدیران و صاحبان صنایع مرتبط، صورت می‌گیرد.
از جمله محورهای این همایش "مدیریت و پرورش دام و طیور، مدیریت و پرورش ماکیان، بیماریهای تغذیه‌ای و متابولیکی دام و طیور، بهداشت دام و طیور (پیشگیری، کنترل و درمان) و بیماریهای قابل انتقال بین انسان و دام"، عنوان شده است.
همچنین ژنتیک و اصلاح نژاد دام و طیور، بهبود روشهای تامین خوراک مناسب برای دام و طیور، محصولات و فرآورده‌های دام و طیور (شیر، مواد لبنی و فرآورده‌های گوشتی) و بومی‌سازی فن‌آوریهای جدید در صنعت دام و طیور از دیگر محورهای همایش است.
از جمله برگزارکنندگان این همایش، سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان، دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران،پژوهشکده علوم محیطی دانشگاه شهید بهشتی، موسسه تحقیقات واکسن و سرم‌سازی رازی، دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان، دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان، جامعه دامپزشکان ایران عنوان شده است.
دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار، مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، دانشگاه گلستان، اداره‌کل دامپزشکی استان گلستان، نظام دامپزشکی استان گلستان وانجمن علمی کشاورزی بوم‌شناختی ایران از دیگر برگزارکنندگان این همایش هستند.

 
کلمات کلیدی کارگاه آموزشی همایش
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com