پایان عملیات اجرایی بهینه‌سازی مصرف انرژی در مرغداری‌های کردستان

پایان عملیات اجرایی بهینه‌سازی مصرف انرژی در مرغداری‌های کردستان
مدیر امور طیور سازمان جهاد کشاورزی کردستان از پایان عملیات اجرایی پروژه بهینه‌سازی مصرف انرژی در 85 واحد مرغداری استان خبر داد.
فرزاد معاونی در سنندج اظهار کرد: پروژه بهینه‌سازی مصرف انرژی در واحدهای مرغداری یکی از مهم‌ترین پروژه‌های در حال اجرای بخش طیور است که با اجرایی شدن طرح هدفمندسازی یارانه‌ها در بخش کشاورزی در سال 1389 آغاز شده است.
مدیر امور طیور معاونت بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی کردستان اضافه کرد: در سال‌جاری در بخش خود اجرایی واحدهای مرغداری استان نیز 5 میلیارد و 44 میلیون ریال دیگر نیز اختصاص داده شده است.
معاونی تصریح کرد: با توجه به تاثیر اجرای پروژه بهینه‌سازی مصرف سوخت در واحدهای مرغداری استان و استقبال مناسب مرغداران برای اجرای این پروژه، در صورت استمرار تامین اعتبارات لازم برای دیگر واحدهای سطح استان، گام موثری در تغییر روش‌های مدیریت و تولید در این بخش برداشته خواهد شد.
وی اعلام کرد: در این راستا تاکنون در 85 واحد پروژه بهینه‌سازی مصرف انرژی محقق شده است و با توجه به کاهش حداقل 25 درصد سوخت مصرفی برابر تفاهم‌نامه مابین وزارت جهاد کشاورزی و وزارت نفت، لیست 43 واحد دیگر با ظرفیت 793 هزار قطعه در دوره به منظور کاهش سهمیه به شرکت ملی فراورده‌های نفتی استان اعلام شده است.
مدیر امور طیور معاونت بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی کردستان خاطرنشان کرد: همچنین با اجرای پروژه گازرسانی به واحدهای بخش طیور نیز تاکنون 88 واحد بهره‌برداری شده و 10 واحد آماده بهره‌برداری است.
معاونی در پایان اضافه کرد: 100 واحد دیگر نیز در حال پیگیری برای اجرای بهینه‌سازی مصرف انرژی است به طوری که در حال حاضر امکان گازرسانی به بیش از 50 درصد واحدهای مرغداری استان وجود دارد.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com