پاسخ وزیر نمایندگان مجلس را قانع نکرد

پاسخ وزیر نمایندگان مجلس را قانع نکرد
عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی از عدم قانع شدن نمایندگان سوال کننده از پاسخ های وزیر جهاد کشاورزی در جلسه کمیسیون متبوع خود خبر داد و گفت:با توجه به این که نمایندگان سوال کننده قانع نشده اند، سوال از وزیر جهاد کشاورزی به صحن علنی مجلس می رود.
علی ایرانپور با اشاره به حضور وزیر جهاد کشاورزی و معاونان وی در جلسه سه شنبه ۱۷ اردیبهشت کمیسیون متبوع خود گفت:موضوع جلسه سوالاتی بود که نمایندگان از وزیر جهاد کشاورزی داشتند و خود من نیز جز سوال کنندگان بودم و پاسخ هیچ کدام از سوالات قانع کننده نبود.
نماینده مردم مبارکه در ادامه این مطلب افزود:آقای آصفری و آقای حسینی از کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی نیز جز سوال کنندگان بودند که آن ها نیز از پاسخ ها قانع نشدند.
ایرانپور در خصوص محور سوالات تصریح کرد: یکی از موضوعاتی که مطرح کردم و جای کار دارد حمایتی است که دولت و وزارت کشاورزی باید از تولید فرآورده های لبنی و شیر از دامداران کند که متاسفانه سیاست خوبی اعمال نمی شود و پاسخ ها نیز قانع کننده نبود.
وی ادامه داد: یکی از سوالات نیز در ارتباط با مصوبه هیئت دولت در خصوص راه اندازی شعبه ای از موسسه راضی در استان اصفهان بود  که علی رغم گذر زمان این مهم محقق نشده است و علت این کوتاهی ها نیز مشخص نبود و پاسخ های آقای وزیر نیز قانع کننده نبود.
ایرانپور هم چنین تصریح کرد:معاون آب و خاک وزیر جهاد کشاورزی نیز در سفری که به استان ما داشتند تعهداتی را دادند که تا به امروز به هیچ یک از تعهدات خود عمل نکرده اند.
عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی هم چنین تصریح کرد: با توجه به این که نمایندگان سوال کننده قانع نشده اند، سوال از وزیر جهاد کشاورزی به صحن علنی مجلس می رود.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com