وقتی ارز مرجع مرغ حذف شده قیمت‌گذاری مفهومی ندارد

وقتی ارز مرجع مرغ حذف شده قیمت‌گذاری مفهومی ندارد
قیمت مرغ و تخم مرغ باید بر مبنای شرایط بازار و عرضه و تقاضا و بصورت نقطه‌ای تعیین شود.
هدایت اصغری(رئیس اتحادیه مرغداران تخم‌گذار) درخصوص آخرین وضعیت قیمت گذاری مرغ و تخم مرغ گفت: طبق تصمیم گیری‌ها قرار شده قیمت گذاری به سازمان حمایت سپرده شود اما اگر قیمت ها بصورت تعزیراتی تعریف شود سازمان حمایت می‌تواند تصمیم گیری کند و درحالیکه قیمت گزاری بر اساس سیاست گذاری تنظیم بازار اتفاق می‌افتد قیمت ها به صورت تفاهمی اعلام می‌شود.
وی افزود: وقتی ارز 1226 حذف شده و مرغدار نهاده‌هایش را براساس قیمت بازار آزاد تهیه می‌کند قیمت‌گذاری مفهومی ندارد.
اصغری خاطرنشان کرد: دولت تنها باید قیمت کف مرغ و تخم مرغ را اعلام کند و در راستای اجرای افزایش قانون بهره وری تعهد دارد از محصولات استراتژیک در قیمت کف از تولیدکننده حمایت کند لذا وقتی ارز 1226 حذف شده تعیین سقف برای قیمت‌ها معنی ندارد.
وی تاکید کرد: قیمت مرغ و تخم مرغ باید بر مبنای شرایط بازار و عرضه و تقاضا و بصورت نقطه‌ای تعیین شود.
رئیس اتحادیه مرغداران تخم گذار قیمت مناسب برای هر کیلو تخم مرغ را درب مرغداری 4670 تومان دانست و گفت: اگر شرایط 7 ماه گذشته در نظر گرفته شود که مرغداران را با 1000 تومان ضرر مواجه کرد در نظر بگیریم در صورتی که مرغدار تخم مرغ را کیلویی 5670 تومان و بر اساس قیمت تمام شده در نقطه سر به سر بفروشد ایده آل است.

 
نظرات شما
  •  

    aria گفت : ۹۲/۰۸/۰۳

    بابا بسه ضرر. بخدا خانه ام رافروختم و روی ضررهای مکرر مرغداری گذاشتم. به امیداینکه بازار یه روزی بهتر بشه . اما نشد. مگه قراره بهای مرغ ارزون خوردن مردم را قشر بدبخت مرغدار بده. مگه شما چی به ما میدهید که روی محصول ما قیمت دلخواه خودتون را می گذارید

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com