وضعیت تولید مرغ در کشور رو به بهبود است

وضعیت تولید مرغ در کشور رو به بهبود است
وضعیت تولید مرغ در کشور روبه بهبود است و در زمینه خوراک طیور هیچگونه کمبودی وجود ندارد.
محمد یوسفی رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی مرغداران گوشتی کشور ، با بیان این مطلب افزود: با توجه به قراردادی که بین وزارت صنعت، معدن و تجارت با شرکت پشتیبانی امور دام و اتحادیه های مرغداران استان های کشور منعقد شده مرغداران می توانند تولیداتشان را از طریق اتحادیه استان ها برای ذخیره سازی به شرکت پشتیبانی امور دام تحویل دهند و در مقابل نهاده تولید از قبیل خوراک طیور تحویل بگیرند.
وی با اشاره به اینکه هیچگونه کمبودی در زمینه خوراک طیور وجود ندارد گفت: وضعیت تولید گوشت مرغ در کشور روبه بهبود است و مرغداران می توانند با آسودگی به تولید مرغ ادامه دهند.
یوسفی با اشاره به اینکه مرغداران را از اجرای این قرارداد از طریق پیامک و ارسال خبرنامه ای که به دستشان می رسد آگاه کردیم تصریح کرد: اتحادیه مرغداران استان تهران مرغ ها را از مرغداران خریداری کرده و پس از تحویل گوشت مرغ به شرکت پشتیبانی امور دام نهاده ها را به مرغداران تحویل می دهد.
وی با اشاره به اینکه قیمت هر کدام از نهاده هایی که شرکت پشتیبانی امور دام به مرغداران تحویل می دهد حدود کیلویی 200 تومان پائین تر از قیمت بازار است اظهار داشت: طبق این قرارداد مرغ زنده را کیلویی 3100 درب مرغداری از مرغداران خریداری می کنیم و پس از کشتار و بسته بندی با دو نرخ 4600 تا 4800 به شرکت پشتیبانی امور دام تحویل می دهیم.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com