وزیر جهادکشاورزی: امروز واردات راس و کاب به کشور امکانپذیر نیست

دانلود
کاظم خاوازی - وزیر جهاد کشاورزی- در برنامه تیتر امشب شبکه خبر گفت: امروز و پس از تحریمی که برای ما اتفاق افتاد همه دستگاه ها هوشیار شده اند و حتی واردات نژادهای راس و کاب و سایر نژادهایی که از خارج از کشور وارد ایران می شود به تنهایی و توسط وزارت جهادکشاورزی و صمت امکانپذیر نیست و به تدریج نژاد آرین را جایگزین نژاد راس و کاب و نژادهای دیگر بخش خصوصی خواهیم کرد.
خاوازی اطمینان داد که با این جلسات و کارهایی که در حال انجام است تا پایان سال 1400 شاهد اتفاقات بسیار خوبی برای نژاد آرین و صنعت مرغداری کشور می شویم که این یکی از آرزوهای مقام معظم رهبری بوده و هست.
وی در پایان آرزو کرد که امیدوار است با تلاش هایی که در حال صورت گرفتن است این هسته اولیه صنعت مرغداری به زودی احیاء گردد.
 
نظرات شما
  •  

    عباس شاه محمدی گفت : ۹۹/۰۹/۱۰

    ژن نژاد آرین سالها پیش تحلیل رفته و عملکر دای نژاد به ۲۰ سال قبل برمی گردد هم تولید پایین و هم هچ پائین است و با توجه به با لا رفتن قیمت نهاده ها توجیه اقتصادی ندارد مقاومت این نژاد برعکس تصور عمومی در مقابل بیماری ها پائین بوده و ماندگاری خوبی ندارد در مجموع نسبت به نژادهای خارجی عملکرد ضعیفی دارد

    پاسخ...
  •  

    سیداحمدحسینی گفت : ۹۹/۰۹/۱۰

    بنده ۳۰ ساله که تو صنعت مرغداری هستم نژاد ارین یه مقدارصریب تبدیل ش زیاده اگه کارشناسان رو ضریب تبدیل کار کنن خوبه وبه شرطی که طرح فروش ۴۲روزه را فرهنگ سازی کنن ومشوقهای برای اونای که جوجه ارین میریزن درنظر بگیرن

    پاسخ...
  •  

    غیبی گفت : ۹۹/۰۹/۱۰

    بنده خدا فقط گفته که نژادهای گوشتی تحریم شده . نژادهای تخمگذار تحریم نیست...

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com