ورود دام زنده ممنوع می شود

ورود دام زنده ممنوع می شود
رئیس جدید سازمان دامپزشکی کشور با بیان اینکه واردات دام زنده مخاطره جدی برای جمعیت دام کشور است، گفت: با عزم جدی واردات دام زنده را کنترل می‌کنیم.
رئیس جدید سازمان دامپزشکی کشور ادامه داد: متاسفانه فرهنگ دامداری در کشور هم طوری است که مرتب دامها جابجا می‌شوند و کوچ‌روی هم زیاد داریم و همه اینها شانس ابتلا به بیماری تب برفکی را افزایش می‌دهد.
وی ادامه داد: بیماری تب برفکی مسری و فوق‌العاده زیان‌بار است و همواره منطقه‌ را تحت تاثیر قرار می‌دهد و کشور ما هم با این معضل مواجه است.
خلج گفت: بر اساس تاکید وزیر جهاد کشاورزی و تلاشی که بنده خواهم داشت، با اعمال موازین حاکمیتی سعی می‌کنیم مردم احساس امنیت بیشتری کنند و بزرگترین عامل تهدید کننده جمعیت دامی کشور که واردات دام زنده است را کنترل می‌کنم و جلوی ورود دام زنده به کشور و خصوصاً خروج آن از سیستان و بلوچستان به سایر استان‌های کشور جلوگیری می‌کنم.
رئیس جدید سازمان دامپزشکی کشور گفت: واردات دام زنده بزرگترین مخاطره و عامل تهدید کننده جمعیت دامی کشور است و درخواست می‌کنیم، کسانی که در زمینه واردات دام فعالیت می‌کنند منافع ملی را بر منافع فردی خود ترجیح دهند.
وی گفت: اولین مرحله فعالیت ما جلوگیری از واردات دام زنده خواهد بود تا در مرحله اول از مرزها وارد کشور نشود و اگر وارد شد، از انتقال آن به استان‌های دیگر جلوگیری می‌کنیم.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com