ورود «فائو» به بازسازی کشاورزی مناطق زلزله‌زده ایران

ورود «فائو» به بازسازی کشاورزی مناطق زلزله‌زده ایران
فائو در نظر دارد با اعزام نمایندگان خود به کرمانشاه، به منظور بررسی مناطق زلزله زده و تعیین نیازهای بخش کشاورزی و دامپروری این مناطق، اقداماتی جهت کمک رسانی به این بخش انجام دهد.
رائو ماتا، نماینده موقت فائو (سازمان بین المللی خواربار و کشاورزی ملل متحد) در ایران گفت: فائو در نظر دارد برای کمک به امور مربوط به بازسازی مناطق زلزله زده در بخش کشاورزی و دامپروری، با همکاری دولت جمهوری اسلامی ایران و از طریق وزارت جهاد کشاورزی اقداماتی را انجام دهد.
به گفته وی، فائو با همکاری دولت جمهوری اسلامی ایران به دنبال یافتن راه حل های درازمدت و پایدارتر برای مقاوم سازی در برابر زلزله است.
ماتا ضمن تشکر از وزیر جهاد کشاورزی که زمینه این همکاری را فراهم کرده، تصریح کرد: در سفر به کرمانشاه قرار است، بررسی هایی صورت بگیرد و با کسب اطلاعات میزان خسارت و نیازها در زیربخش های مختلف شامل، کشاورزی، دامپروری، مرغداری، آبیاری و زیرساخت های بخش کشاورزی مشخص شود.
نماینده موقت فائو در ایران افزود: جزئیات همکاری بعد از ارزیابی منطقه مشخص خواهد شد، اما این همکاری در همه زمینه ها می تواند صورت بگیرد.
همچنین ماتیاس مولت مشاور فنی و متخصص ارزیابی خسارات و نیازها بعد از وقایع فائو در گفتگو با خبرنگار ما خاطرنشان کرد: هدف ما از سفر به کرمانشاه، داشتن ارزیابی روشنی از خسارات با کمک همکاران و مقامات در مرکز است تا مشخص شود در چه زمینه هایی می توانیم کمک های پایدار جهت تداوم کشاورزی و دامپروری در منطقه داشته باشیم.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com