وبینار مدیریت جوجه کشی برای دومین بار اجرا خواهد شد

وبینار مدیریت جوجه کشی برای دومین بار اجرا خواهد شد
تصویر:وبینار مدیریت جوجه کشی - سال 1401
( به علت محدودیت های اینترنتی تاریخ برگزاری جلسه اول و دوم  این وبینار تغییر کرده است / جلسه اول و دوم و سوم  وبینار مدیریت جوجه کشی روزهای 18 و 20 و 23 مهر برگزار می گردد و جلسات چهارم و پنجم در همان تاریخ های اعلامی قبلی اجرا خواهد شد . بنابراین روزهای برگزاری وبینار فوق به این شکل خواهد شد : جلسه اول 18 مهر / جلسه دوم 20 مهر / جلسه سوم 23 مهر / جلسه چهارم 25 مهر و جلسه پنجم 2 آبان )

دوره اول این وبینار در دی ماه سال 1399 برگزار گردید که مورد استقبال مخاطبین عزیز قرار گرفت و بنا به درخواست های متعددی که از سوی دوستان صورت گرفت این دوره مجددا با مطالب به روز شده و تکمیلی در مهر ماه برگزار خواهد شد.
دوره اول این وبینار در سه جلسه و با سه سرفصل برگزار گردید اما دوره دوم این وبینار در پنج جلسه و با پنج سرفصل برگزار خواهد شد.

سه جلسه اول دوره دوم دقیقا همانند دوره اول خواهد بود و هیچ تفاوتی نخواهد داشت و فیلم سه جلسه اول به شکل باز پخش و ضبط شده ارائه خواهد گردید. اما دو جلسه آخر دوره دوم عناوین تکمیلی و به روز شده می باشند که می توانید کل سرفصل ها را در زیر مطالعه بفرمایید.

این دوره نیز با سخنرانی و آموزش جناب آقای دکتر حسن رهنما که یکی از مدرسان خبره دوره های جوجه کشی هستند در 5 جلسه حداقل 2 ساعت و نیمی ( جمعا بین 15 الی 17 ساعت آموزشی ) برگزار خواهد شد
مخاطبین در سه جلسه اول به علت بازپخش بودن وبینار، بخش پرسش و پاسخ های ضبط شده را مشاهده خواهند کرد و هر سئوال جدید و مرتبطی که داشته باشند در جلسات چهارم و پنجم مطرح و پاسخ آن را دریافت خواهند کرد.

این وبینار دارای گواهی معتبر و امتیاز رتبه بندی آموزش از سوی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان تهران می باشد که در زمان ثبت نام تمایل به دریافت این گواهی از شما پرسیده خواهد شد .

آدرس ثبت نام در این وبینار :
https://www.itpnews.com/webinar/157

این وبینار در تاریخ های اعلامی در آدرس زیر قابل مشاهده خواهد بود :
 https://www.itpnews.com/webinar

قابل ذکر است که جهت ارائه خدمات کامل به متقاضیان حضور در این وبینار، محدودیت ثبت نام وجود دارد و این فیلم مانند دوره قبل برای عموم آرشیو نمی شود.
آرشیو این دوره فقط در درسترس دوستانی که اقدام به حضور کرده اند قرار خواهد گرفت ( پس از پایان وبینار لینک دانلود فیلم که به مدت 72 ساعت اعتبار دارد از طریق ایمیل ارسال می گردد )

سرفصل‌ها: 
4 مهر - جلسه اول :فرایندهای عملیاتی در ججه کشی - بازپخش برنامه تولیدی
11 مهر - جلسه دوم : تکنولوژی (ماشین آلات، ابزارهای اندازه گیری و تحلیل دادها) - بازپخش برنامه تولیدی
18 مهر - جلسه سوم : کنترل و تضمین کیفیت - بازپخش برنامه تولیدی
25 مهر - فرایندهای مشکل یابی و اصلاح - پخش زنده
2 آبان - فرایندهای بیولوژیکی - پخش زنده

مبلغ حضور در این وبینار 300 هزار تومان می باشد و دانشجویان با ارائه کارت دانشجویی از 50 هزار تومان تخفیف برخوردار خواهند بود.

جهت دریافت کد تخفیف دانشجویی ارسال عکس کارت دانشجویی به شماره واتس اپ 09031116542 الزامی می باشد.

همچنین جهت دریافت اطلاعات تکمیلی بیشتر می توانید از طریق شماره واتس اپ اعلامی بالا اقدام نمایید.
 
نظرات شما
  •  

    زهرا گفت : ۰۱/۰۷/۰۴

    به منظور یادگیری بیشتر

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com