واکسیناسیون بیش از 550 هزار راس دام بر علیه بیماری تب برفکی

واکسیناسیون بیش از 550 هزار راس دام بر علیه بیماری تب برفکی
رئیس اداره مبارزه با بیماریهای دامی دامپزشکی استان بوشهر : در پایان طرح سراسری و همزمان تب برفکی در جمعیت دامی استان بوشهر بیش از 550 هزار راس دام بر علیه بیماری تب برفکی واکسینه شدند .
دکتر نعمت اله رنجبر رئیس اداره مبارزه با بیماریهای دامی اداره کل دامپزشکی استان بوشهر اظهار داشت : با توجه به برنامه ریزی های بعمل آمده طرح سراسری و همزمان واکسیناسیون تب برفکی از اول مهرماه سالجاری آغاز و تا تاریخ 20 آذر ماه ادامه یافت .
وی در مقایسه اجرای این طرح نسبت به سال گذشته نیز گفت :  در این طرح 552117 راس دام ( گاو و گوساله ، گوسفند وبز) واکسینه شدند که این آمار در مقایسه با طرح واکسیناسیون قبلی که در بهمن و اسفند ماه سال 90 که بیش از 390 هزار راس دام تحت واکسیناسیون قرار گرفتند 28 درصد افزایش داشته است .
دکتر رنجبر درادامه عنوان داشت : در این طرح که 80 روز به طول انجامید 20759 راس گاو و گوساله و همچنین 531358 راس گوسفند وبز روستایی و عشایری واکسینه شدند .
رئیس اداره مبارزه با بیماریهای دامی دامپزشکی استان در پایان افزود : در اجرای طرح طرح سراسری و همزمان تب برفکی ، تعداد 7 اکیپ بخش خصوصی و 19 اکیپ بخش دولتی به طور مستمر فعالیت داشتند .

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com