واقعی سازی قیمت تخم مرغ

واقعی سازی قیمت تخم مرغ
عضو کمیسیون کشاورزی گفت: با توجه به افزایش هزینه تولید تخم مرغ و رشد تورم این صنعت به منظور ادامه حیات نیازمند افزایش قیمت منطقی و کارشناسی شده است.
نظر افضلی در خصوص پیشنهاد افزایش 400تومانی کانون سراسری مرغ تخم‌گذار ایران به ستاد تنظیم بازار، اظهار داشت: با توجه به افزایش قیمت نهاده‌ها، ذرت، سویا و کرایه‌ها پیشنهاد افزایش قیمت به ستاد تنظیم بازار ارائه شده است.
عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید بر روی واردات دان مورد نیاز مرغ با ارز 4 هزار و 200 تومان کنترل صورت بگیرد، گفت: با توجه به افزایش قیمت داروها و مکمل‌های غذایی مورد نیاز مرغ‌های تخم گذار به واسطه تغیرات نرخ ارز پیشنهاد افزایش قیمت تخم مرغ ارائه شده قابل قبول است.
نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نمی‌توان تخم مرغ را با توجه افزایش هزینه‌های تولید به قیمت سال گذشته به بازار ارائه کرد، ادامه داد: باید مبلغی به قیمت سال گذشته تخم مرغ اضافه شود؛ اما این افزایش قیمت باید کارشناسی شده باشد، مسلما قیمت ارائه شده توسط کانون سراسری مرغ تخم‌گذار کارشناسی شده است.
این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید هزینه‌های تولید تخم مرغ برآورد و حاشیه سودی نیز برای تولیدکنندگان در نظر بگیرند، تصریح کرد: هر فعالیت تولیدی برای ادامه حیات خود نیازمند این است که برای محصول تولیدی آن حاشیه سودی در نظر گرفته شود.
عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی در پایان با تاکید بر اینکه قیمت‌ تخم مرغ در بازار پایدار نیست و متناسب با میزان تولید و عرضه در بازار قیمت‌ها تغییر می‌کند، خاطرنشان کرد: سال گذشته شاهد بودیم با بروز بیماری آنفولانزای فوق حاد پرندگان تعداد زیادی از واحدهای تولیدی از مدار خارج شدند و مجبور به واردات شدیم در حال حاضر نیز این صنعت نیازمند حمایت است و وزارت جهاد کشاورزی باید از این صنعت حمایت کند.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com