واریز مستقیم یارانه شیر به حساب دامداران آذربایجان غربی

واریز مستقیم یارانه شیر به حساب دامداران آذربایجان غربی
معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی آذربایجان گفت: امسال نیز شاهد واریز مستقیم یارانه شیر به حساب دامداران آذربایجان غربی خواهیم بود.
فضل‌الله قریشی امروز در گفت‌وگو با فارس در ارومیه اظهار داشت: مسئولیت نظارت و توزیع سبوس استحصالی کارخانجات آردسازی استان همانند سایر نقاط کشور از نیمه دوم سال 1393به معاونت‌های بهبود تولیدات دامی استانها واگذار شده است.
وی تصریح کرد: در این راستا معاونت بهبود تولیدات دامی استان آذربایجان ‌غربی از اولین استان‌هایی بود که با هماهنگی معاونت بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت، شرکت غله استان، کارخانجات آردسازی استان و سایر ارگان‌های نظارتی و همچنین پشتیبانی ریاست سازمان توانست وضعیت تولید و توزیع سبوس در استان را ساماندهی کند.
معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی آذربایجان با بیان اینکه بر اساس اطلاعات موجود سبوس تولیدی را بین مصرف‌کنندگان عمده بخش توزیع کرده‌ایم، افزود: معاونت بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی آذربایجان در شش ماه دوم سال 93 بیش از 24 هزار تن سبوس بین کارخانجات تولید کنسانتره، اتحادیه‌ها و تعاونی‌های دامداران سطح استان، تعاونی عشایری و نیز اتحادیه مرغداران استان توزیع کرد.
قریشی ادامه داد: همچنین در همین راستا نظارت بر 168هزار تن دان مرغی و 76 هزار تن انواع کنسانتره دامی تولیدی توسط کارخانجات تولید کنسانتره دامی نیز توسط این معاونت اجرایی شده است.
وی با بیان اینکه در سال 93 که مسئولیت مستقیم واریز یارانه بر عهده معاونت بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی بود، بر خلاف سنوات قبل که یارانه به حساب کارخانجات واریز می‌شد و واریز آن به حساب دامداران با مشکلاتی مواجه و  موجب نارضایتی دامداران می‌شد، ادامه داد: یارانه شیر خام مربوط به شیر تولیدی سه ماه اول سال 93 به میزان 57 هزار و 700 تن به مبلغ حدودا 83 هزار میلیون ریال به حساب تک تک افراد مشمول دریافت یارانه واریز شده است و مابقی نیز به مرور زمان واریز می‌شود.
معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی آذربایجان اعلام کرد: واریز مستقیم یارانه به حساب دامداران با استقبال کامل همه دامداران واجد شرایط مواجه شده است که امسال نیز این روند ادامه می‌یابد.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com