واردات مرغ منجمد آزاد است ‌

واردات مرغ منجمد آزاد است ‌
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان گفت: واردات مرغ منجمد از استان‌های دیگر به استان کرمان و توزیع آن آزاد است.
محمد عابدی‌نژاد در نشست شورای تنظیم بازار استان کرمان افزود: افراد متقاضی وارد کردن مرغ منجمد باید با مراجعه به سازمان صنعت، معدن و تجارت مجوز لازم در این زمینه را دریافت کنند.
وی ادامه داد: پیش از این برخی استانداران نسبت به واردات مرغ از استان‌های دیگر به استان خود انتقاد داشتند که این مشکل برطرف شده است.
عابدی‌نژاد، به برنامه‌ریزی لازم برای تامین میوه شب عید اشاره و تصریح کرد: کار باید به گونه‌ای پیش رود که هیچ مشکلی در این زمینه بویژه در مورد میوه سیب وجود نداشته باشد.
وی درباره بررسی کرایه بار درون استانی و شهری و برون استانی، خواستار تشکیل جلسه‌ای با محوریت مسئولان استانداری کرمان شد تا مشکلات مطرح شده در این رابطه برطرف شود.
معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت کرمان نیز در این نشست گفت: در زمینه هزینه‌های حمل و نقل و انبارداری بعضی از شرکت‌های تعاونی به دلخواه نرخ‌های خارج از عرف را مطرح می‌کنند.
محسن سلاجقه گفت: اگرچه براساس اعلام اداره کل حمل و نقل و پایانه‌ها نرخ حمل و نقل بار در دست این تعاونی‌هاست اما نرخ‌ها باید توافقی، ارشادی یا مصوب باشد که با شیوه کنونی هیچ یک از این موارد نیست.
وی اظهار کرد: باید این مسائل در کمیته‌ای تخصصی بررسی و نرخ‌های حمل بار مشخص و مصوب شود.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com