وارث مشکلات مرغداران از دولت قبلی هستیم

وارث مشکلات مرغداران از دولت قبلی هستیم
قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی در امور مجلس با بیان اینکه وارث مشکلات کنونی مرغداران در زمینه تأمین نهاده از دولت قبلی هستم، گفت: واردات نهاده تولید، فوری‌ترین کاری است که انجام می‌شود.
خلیل آقایی امروز در جمع خبرنگاران با اعلام اینکه وارث مشکلات پیش‌آمده مرغداران در خصوص نهاده‌های تولید و خوراک طیور از دولت قبلی هستم، گفت: تمام تلاش دولت یازدهم در این است که نهاده‌های محصولات کشاورزی با ارز 1226 تامین و به موقع در اختیار آنها قرار بگیرد.
وی در پاسخ به اینکه آیا 200 هزارتن نهاده‌ای که دیروز شرکت پشتیبانی امور دام اعلام کرد، از گمرک ترخیص شده است، در اختیار مرغداران قرار گرفت، گفت: این میزان نهاده در صورتی که ترخیص شده باشد، به زودی در اختیار تولیدکنندگان قرار می‌گیرد.
آقایی در خصوص فوری‌ترین کاری که برای رفع مشکلات کنونی مرغداران در خصوص تامین نهاده می‌شود، انجام داد، گفت: واردات نهاده و خوراک طیور برای تامین نیاز آنها فوری‌ترین نیازی است که در دستور کار است.
قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی در امور مجلس تاکید کرد که برنامه تامین نیازهای مرغداران در داخل براساس برنامه‌ریزی باید انجام شود.

 
نظرات شما
  •  

    مرغداری از شمال غرب گفت : ۹۲/۰۶/۱۹

    ببخشید آقای رییس ممکنه بفرمایید فوری شما چند سال است

    پاسخ...
  •  

    ضرغامي مرغدار گفت : ۹۲/۰۶/۱۹

    اقاي معاون وزير ناراحت نباشيد بعد وعدههاي شما ما هم قول نهاده ها را به جوجه ها داديم. وانها هم از ناراحتي بيرون امدند و تا اطلاع بعدي جوجه ها ادامس خروس نشان مي جوند.
    از اين دولت و ان دولت ممنون هستيم

    پاسخ...
  •  

    فرید گفت : ۹۲/۰۶/۲۰

    تا حالا که هیچ خبری نیست بیشتر به وعده سر خرمن شبیه است

    پاسخ...
  •  

    مرغدار آمل گفت : ۹۲/۰۶/۲۱

    بعد از تغییر دولت متاسفانه وضعیت بدتر شده.ما چه گناهی کرده ایم که باید ذرت 1400 تومنی و سویای 1750 بخریم وبعد مرغ بفروشیم 4000 تومن؟کی باید پاسخگو باشه؟همه چی از دارو گرفته تا ذرت وسویا وکا رگری وبرق وآب وهزینه نگهداری تاسبسات گران شده انوقت ما داریم به قیمت پارسال مرغ میفروشیم.خیلی از مرغدارها هم دنبال ورمی کمپوست رفتند وکارشونو عوض کردند چون سودش بیشتر ودردسرش کمتره.اگه اینجوری بشه خیلی از مرغداریها تغییر شغل میدن.

    پاسخ...
  •  

    حاجی رحیمی گفت : ۹۲/۰۶/۲۲

    انشاا.... دولت دوا دهم حل خواهد شد.

    پاسخ...
  •  

    aria گفت : ۹۲/۰۸/۰۳

    اقابا چه زبونی بگیم تا وقتی نهاده گرون به مامی فروشند شما حق ندارید بخدا حق ندارید حق ندارید مرغ ما را قیمت ارزون بگذارید وگرنه ما هم می رویم دنبال دلالی و مشاغل کاذب

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com