واحدهای مرغداری در لرستان ساماندهی شدند

واحدهای مرغداری در لرستان ساماندهی شدند
رییس سازمان جهادکشاورزی لرستان گفت: 420 واحد مرغداری در استان وجود دارد که این واحدها در شهریورماه گذشته توسط این سازمان بررسی و ساماندهی شده است.
اسحاق طاهری مقدم شنبه شب در جلسه تنظیم بازار استان افزود: در این مدت واحدهای مرغداری بازرسی شده و علاوه بر شناسایی واحدهای غیرفعال، با واحدهای متخلف نیز برخورد شده است.
وی اظهار داشت: به علت بازرسی های انجام شده و شدت نظارت ها، شهریورماه امسال یکهزار و 655 قطعه در مرغداری های استان جوجه ریزی شده که نسبت به مرداد ماه 5/2 درصد کاهش یافته است.
وی با بیان اینکه میزان جوجه ریزی شهریور ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 13 درصد افزایش یافته است گفت: هم اکنون واحدهای مرغداری لرستان مشکل نقدینگی و تسهیلات دارند.
طاهری مقدم با اشاره به اینکه ماه گذشته یکهزار و 450 تن سویا در بین واحدهای مرغداری استان توزیع شده است افزود: همچنین به منظور تغییر خط انرژی واحدهای مرغداری طرح گازرسانی به 50 واحد تصویب شده که هم اکنون 15 طرح در حال اجرا است.
فرماندار خرم آباد نیز گفت: 72 واحد مرغداری در این شهر وجود دارد که از این تعداد 68 واحد فعال است.
ˈ مرتضی ولی پوریˈ افزود: از مجموع واحدهای فعال شش واحد مشکل دار شناسایی و مشکلات انها بررسی و رفع شده است.
وی تصریح کرد: شهریورماهامسال 400 هزار قطعه در واحدهای مرغداری خرم آباد جوجه ریزی شده است.

 
نظرات شما
  •  

    سلطانی گفت : ۹۱/۰۷/۱۰

    ای کاش جناب طاهری نیم نگاهی هم به مشکل مرغدارانی که حداقل یکسال است که جهاد استان آنها را به بانک ملی معرفی کرده اما هنوز نتوانستند وامشان را دریافت کنند هم میداشتند

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com