واحد تولیدی 40 هزار تنی خوراک دام در مرند بهره برداری شد

واحد تولیدی 40 هزار تنی خوراک دام در مرند بهره برداری شد
همزمان با هفته جهاد کشاورزی ، واحد تولیدی 40 هزار تنی خوراک دام در زمینی به مساحت 5850 متر مربع احداث با اعتبار هزینه شده 27 میلیارد ریال بهره برداری شد.
روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مرند در آیین افتتاح این واحد تولیدی گفت: کشاورزی رکن اصلی اقتصاد و بازار کشور است
محمدتقی کرمی با اشاره به خودکفایی کشور در حوزه گندم گفت: متاسفانه در طول چند سال گذشته واردات گندم با حجم بالا در کشور صورت گرفته که دولت تدبیر و امید عزم جدی برای مبارزه با واردات گندم دارد .
وی با اشاره به اینکه در سال گذشته 1.5 میلیون تن گندم وارد کشور شده است، گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته و عزم جدی دولت و همت فعالان کشاورزی در سالجاری خودکفا خواهیم شد .
کرمی با اشاره به نامگذاری سال توسط مقام معظم رهبری افزود: نامگذاری سال توسط رهبر معظم انقلاب به نام « اقتصاد مقاومتی، اقدام وعمل» نشان از توجه رهبری به مساله اقتصاد دارد .
وی اظهار داشت: از نگاه رهبر معظم انقلاب جبهه اصلی ما جبهه تولید و اقتصاد است و اگر چنین نباشد ناخودآگاه در برابر دشمنان به زانو درخواهیم آمد و مساله اقتصاد در هر کشوری جزء مسائل حیاتی و اصلی آن کشور است .
کرمی با اشاره به اینکه 40 درصد خوراک دام و طیور شهرستان مرند در خود شهرستان تولید می شود، گفت: اگر بخواهیم در دنیا حرفی برای گفتن داشته باشیم باید اقتصاد خود را تقویت کنیم .
این واحد تولیدی با ظرفیت سالانه 40 هزار تن با اشتغال زایی 28 نفر، پنجمین واحد تولیدی خوراک دام در شهرستان مرند است .

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com