هوبارد زیرمجموعه گروه آویاژن شد

هوبارد زیرمجموعه گروه آویاژن شد
 
آویاژن اعلام کرد که قراردادی را برای خرید بخش ژنتیک طیور گوشتی گروه گریمو موسوم به Hubbard Breeders (پرورش دهندگان هوبارد) امضا کرده است.
قرارداد میان دو شرکت در تاریخ 31 جولای 2017 امضا شده است و تا پایان امسال به انجام می رسد. هوبارد به عنوان یکی از طرفین قرارداد، به عنوان زیرمجموعه ای از گروه آویاژن کار می کند که به طور کامل در اختیار این شرکت و تحت مدیریت مدیر عامل شرکت آویاژن، جان هنریکسن (Jan Henriksen)، است. هوبارد به عنوان شرکت پرورش طیور به طور مستقل به فعالیت های پرورشی و اقتصادی خود ادامه می دهد و همچنان اداره مرکزی آن در فرانسه است.

شناخت مزایای تجاری
جان هنریکسن، مدیرعامل شرکت آویاژن گفت: «ما به هوبارد خوشامد می گوییم که به خانواده آویاژن پیوسته است. تنوع ژنتیکی محصولات هوبارد و تخصص عمیق این کمپانی در بخش های مختلف بازار پرورش طیور به طور چشمگیری بر گسترش محصولات آویاژن کمک خواهد کرد. ما به دنبال بهره برداری کامل از قدرت گروه آویاژن هستیم تا موقعیت هوبارد را به عنوان یکی از بازیگردانان مهم بازار جهانی پرورش طیور افزایش دهیم.»
مدیرعامل هوبارد، اولیویه روشار (Olivier Rochard) اذعان داشته است که ارتباط تنگاتنگ با آویاژن، در نظر مشتریان جهانی به هوبارد ارزش بیشتری می دهد.
وی گفت: «من و تیم مدیریتی ام خوشحالیم که جزئی از شرکت آویاژن شده ایم که شرکتی با کلاس جهانی است. ما به دنبال استفاده از نقاط قوت هر دو شرکت به ویژه در زمینه تکنولوژی، پژوهش و توسعه، بهره وری  تولید و توانایی های توسعه است. ما با شرکت آویاژن هدف نهایی مشترکی داریم که آن پیشرفت مداوم پتانسیل ژنتیکی طیور ما و حفاظت از امنیت تامین و عرضه بازارهای جهانی است؛ این امر به مشتریان عزیز ما نیز در سراسر جهان سوددهی بیشتر خواهد داد».
این دو شرکت همچنان به کارهای خود و حمایت از مشتریان به طور مستقل ادامه خواهند داد و هیچ اختلالی در محصولات و خدمات آن ها به وجود نخواهد آمد. در عین حال مشتریان نیز از کارها، تجارب و دانش بهترهر دو گروه بهره خواهند برد.

 
کلمات کلیدی هوبارد hubbard aviagen
نظرات شما
  •  

    حسام الدین پناحق گفت : ۹۶/۰۵/۲۴

    مطالب سایت خوب وعالى است باتشکر از زحمات شما عزیزان گرانقدر

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com