همکاری دو شرکت پروتیکس و هندریکس برای پرورش حشرات

همکاری دو شرکت پروتیکس و هندریکس برای پرورش حشرات
شرکت پروتیکس (Protix) پرورش دهنده پروتئین حشرات، و شرکت هندریکس جنتیکس (Hendrix Genetics)، کمپانی جهانی ژنتیک انواع حیوانات، برای تهیه یک برنامه پرورش حشرات، دور هم آمدند.
این برنامه تصمیم دارد تا پتانسیل استفاده از حشرات را بهبود بخشد و از آن ها به عنوان یک تبدیل کننده موثر پروتئین از خوراک به مواد اولیه، استفاده کند.
این همکاری و ادغام، برای پرورش مگس های سرباز سیاه آغاز شده است و بر روی افزایش پتانسیل حشرات به عنوان منبع انرژی کار می کند.
این کار، همزمان بر روی این مسئله انجام می شود که پتانسیل حشرات را به عنوان استخراج کننده پروتئین از غذاهای باقی مانده، بالا ببرد و هم اینکه از آن ها به عنوان منبع با کیفیت مواد مغذی برای غذای حیوانات و انسان ها استفاده کند.

به اشتراک گذاشتن دانش، افزایش سرعت اکتشاف
باس جورجنز (Bas Jurgens)، مدیر اجرایی شرکت پروتیکس اظهار داشت: « در شرکت پروتیکس، وقتمان را به پیشرفت تکنولوژی های لازم برای تولید و پرورش حشرات به شیوه ای ایمن و بهداشتی، اختصاص داده ایم. اکنون وقت آن رسیده که با شراکت، به پیشرفت های بیشتری برسیم». یوهان فن آرندونک (Johan van Arendonk)، مدیر تکنولوژی و نوآوری شرکت هندریکس جنتیکس، با اشاره به پتانسیل بالای این همکاری، اظهار داشت: «شراکت با پروتیکس، موقعیت بی نظیری است تا برنامه جهانی کاربردی برای پرورش حشرات را بسازیم. هندریکس جنتیکس، بر روی انواع حیوانات متمرکز است و هر روز، دانش و تجربه بیشتری را برای سرعت بخشیدن به این نوآوری، کسب می کنیم.»
صنعت حشرات، رشد سریعی دارد؛ به خصوص در اتحادیه اروپا که برای استفاده از پروتئین حشرات به عنوان ماده اولیه خوراک آبزیان، مجوز داده شده است.
 
نظرات شما
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com