همچنان مازاد تولید مرغ در کشور داریم

همچنان مازاد تولید مرغ در کشور داریم
به‌دلیل مازاد تولید گوشت مرغ، نمی‌توان نوسانات قیمتی را به کمبود آن نسبت داد
مدیرکل دفتر امور طیور و زنبورعسل معاونت امور دام امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری کشاورزی ایران (ایانا) از مطلوبیت تولید گوشت مرغ در کشور خبر داد و گفت: با مدیریت انجام‌شده، جوجه‌ریزی در واحدها به اندازه کافی انجام شده و مشکل خاصی در این بخش وجود ندارد.
حبیب امینی افزود: ذخیره مرغ منجمد شرکت پشتیبانی امور دام نیز 150 هزار تن عنوان شده که پاسخگوی نیازهای داخلی خواهد بود.
وی خاطرنشان کرد: مرغ گرم منجمد نیز در استان‌های مختلف ازجمله استان تهران به اندازه کافی وجود دارد، بنابراین کمبودی نداریم.
امینی ادامه داد: گوشت مرغ مورد نیاز استان تهران از 9 استان همجوار تأمین می‌شود که در این مدت با کاهشی روبه‌رو نبوده است.
 
پاک بودن واحدهای تجاری گوشت مرغ از انواع بیماری‌ها
مدیرکل دفتر امور طیور و زنبورعسل معاونت امور دام از عاری بودن واحدهای تجاری گوشت مرغ از انواع بیماری‌ها خبر داد و تصریح کرد: طبق پایش‌های مکرر سازمان دامپزشکی کشور و گزارش‌های روزانه اعلام‌شده، واحدهای تولیدی پرورش مرغ کشور از هرگونه بیماری پاک است و از این لحاظ مشکل خاصی وجود ندارد.
وی یادآور شد: روزانه شش تا هفت‌هزار تن مرغ گرم در کشور مبادله می‌شود.
امینی تأکید کرد: نوسانات قیمتی که این روزها در بازار شاهد آن هستیم، به‌دلیل عرضه و تقاضا بوده مقطعی است و مردم نباید نگران کمبود در این بخش باشند.
وی اظهار داشت: ذخیره استراتژیک و ذخیره مازاد همچنان در بخش مرغ وجود دارد و امیدواریم هرچه سریع‌تر مشکلات موجود در بخش نوسانات قیمتی مرتفع شود./
 
نظرات شما
  •  

    نوری گفت : ۹۳/۱۱/۲۰

    اقای رئیس چطور اون زمان که ما تولید کننده ها همه دارو ندارمونو به خاطر سهل انگاری همکاران شما از دست دادیم مردم نگران ما نبودن در5 ماه گذشته تولید کنندها زیر سخترین فشارهای ممکنه دست پا زدن چطور مردم نگران نبودن حالا تا قیمت مرغ تا حدودی داره میرسه به واقعی شدن همه شروع میکنن به شعار دادن خود جنایعالی زمانی که خود من مرغی رو که با خون دل خوردن به بازار رسوندم و همه برای خریدنش ناز میکردن و200 زیر فی میخواستن بخرن کجا بودین که یک مصاحبه بکنید که تولید کنندها نگران نباشین دست بردارین از این ظلم

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com