همایش طرح کسب و کار در صنعت طیور

همایش طرح کسب و کار در صنعت طیور

28 تیرماه 89 در هتل المپیک همایشی برگزاری می شود، همایشی که لزوم اجرای آن هر روز بیش از روز قبل احساس می شد و در این میان شرکت سامانه گستر که به برگزاری این گونه همایش ها در صنعت طیور می پردازد، در این دوره از کلاس های خود این موضوع را نه تحت یک کلاس آموزشی، بلکه تحت یک عنوان جدی تر و بزرگ تر، به عنوان یک همایش به آن پرداخته است.
برگزاری اینگونه همایش ها این فضا را برای شرکت ها و موسسات ایجاد می کند تا با اهمیت دادن به نیروی کار و انگیزه ایجاد روش های جدید در خلق تفکر ناب در بین کارمندان خود،شرایط حضور پرسنل خود را در این همایش ایجاد کنند و مدیران و کارمندان را در ارائه ایده های نوین، خلق نیروی مشاوره ای در بین آنها تشویق نمایند.
برنامه های سخنرانی و نحوه حضور در این همایش را می توانید از طریق لینک زیر به دست آورید.
لیست برنامه سخنرانی و شرایط حضور


موسسه I.T.P به عنوان موسسه ای که همواره خود را مبتکر روش های نوین اطلاع رسانی در صنعت مرغداری می داند، در این برنامه و همایش، به مدت ۳۰ دقیقه یکی از ابزارهای جدید خود را که تا کنون معرفی نکرده است را ارائه خواهد کرد. سرویسی که ارائه آن به شما خواننده عزیز یکی از ملزومات مهم صنعت مرغداری ایران می باشد.

هدیه:
I.T.P به تعداد ۴۰۰ نفر از شرکت کنندگانی که در این همایش شرکت نمایند به قید قرعه ۳ ماه عضویت در سرویس موبایل نامه تقدیم می نماید.
I.T.P به تعداد ۱۰ نفر از شرکت کنندگانی که در این همایش شرکت نمایند به قید قرعه اشتراک ۱ ساله ماهنامه I.T.P تقدیم می نماید.
I.T.P به تعداد ۲ شرکت از شرکت هایی که در این همایش بیشترین پرسنل از شرکت های خود را حضور دهند، ارسال یک دوره برگه دوم فکس نامه تقدیم می نماید.
 

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com