هفمین کتاب راهنمای صنعت طیور ایران در حال تهیه و تدوین

هفمین کتاب راهنمای صنعت طیور ایران در حال تهیه و تدوین

مطابق با زمستان هر سال، کتاب راهنمای صنعت طیور ایران توسط موسسه I.T.P چاپ و توزیع خواهد شد.
این کتاب هفتمین کتاب موسسه I.T.P می باشد که به صورت پیاپی و در طول هفت سال اخیر چاپ خواهد شد.

بنا به گفته منتقدان و مشتریان وفادار موسسه I.T.Pکتاب ششمین راهنمای صنعت طیور ایران، دارای مشکلات اطلاعاتی مختلفی در صحت رکوردها بوده است که عمده ترین آنها مربوط به تعاونی ها و اتحادیه بوده است.
این نوید رو بهتون می دیم که با کترل و ویراستاری فصلی اطلاعات و رفع تعداد زیادی از مشکلات به روز رسانی اطلاعات، هفتمین کتاب راهنمای صنعت طیور ایران، از نظر اطلاعات و دقیق بودن رکوردهای اطلاعاتی فاقد مشکلات مشابه سال های قبل بوده است.

یقیین داشته باشید که هیچ کتاب و یا سایت و یا منابع اطلاعاتی ( حتی در سطح دولت ) نمی تواند با اطمینان کامل اعتراف به بی مشکل بودن اطلاعات نماید و این ادعا کاملا بی اساس و سست بنیاد می باشد چرا که اطلاعات در هر مقطع و یا سازمان و ارگانی، به صورت لحظه ای جابه جا و به روز می شود.

هفتمین کتاب راهنمای صنعت طیور ایران برای هفتمین سال متوالی در اسفند ماه 1390 چاپ خواهد شد.

این کتاب دارای بانک اطلاعاتی شرکتهای تولیدی و خدماتی فعال در صنعت مرغداری ایران می باشد که بالای 95 درصد اطلاعات آن کنترل و بازبینی شده است.

این کتاب به تعداد 5هزار نسخه چاپ خواهد شد که هزار نسخه آن بفروش خواهد رسید و 4 هزار نسخه آن به صورت رایگان توزیع می گردد.

چنانچه اطلاعات شما جزو اطلاعاتی می باشد که در کتاب به چاپ خواهد رسید، لطفا فرم کنترل اطلاعات را از اینجا دانلود کنید، آن را تکمیل نمایید و به یکی از شماره های 44 - 66573238 - 021 فکس کنید.


نکته های لازم:

1 - لیست بخش هایی که اطلاعات آنها در کتاب چاپ خواهد شد

2 - اگر با زدن لینک دانلود فرم کنترل و ثبت اطلاعات، تصویر فرم ظاهر شد، تصویر را ذخیره کنید و سپس از روی آن پرینت تهیه کنید. فرم را تکمیل کنید و بقیه مراحل را انجام دهید.

 

لینک دانلود فرم

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com