هفت واحد مسکونی و دامی بخش کجور نوشهر در آتش سوخت

هفت واحد مسکونی و دامی بخش کجور نوشهر در آتش سوخت
آتش سوزی در روستای سادات‌آباد بخش کجور از توابع شهرستان نوشهر موجب تخریب کامل 4 واحد مسکونی و 3 واحد دامی این روستا شد.
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نوشهر اظهارکرد: پس از اطلاع از آتش سوزی عصر دیروز در این روستا ، 3 تیم عملیاتی از نوشهر با تجهیزات به محل حادثه اعزام شدند که 12 امدادگر با همکاری دیگر دستگاه های مربوطه از جمله آتش نشانی بعد از 2 ساعت آتش شعله ور شده در این واحدها را مهار کردند.
امیرحسین عسکرزاده افزود: در این حادثه 4 واحد مسکونی که 30 نفر در آن زندگی می کردند و 3 واحد دامی کامل تخریب شد اما خسارت جانی در پی نداشت.
رئیس شورای بخش کجور گفت: خودورهای ایستگاه آتش نشانی شهر کجور و پول به دلیل کم بودن ظرفیت حمل آب حدود 2 هزار لیتر قادر به مهار آتش نبودند به همین خاطر در تماس های مکرر از شهر مرزن آباد در 35 کیلومتری محل حادثه، درخواست خودرو آتش نشان شد.
نظرعلی جعفر صالحی افزود: به خاطر نبود هماهنگی بین نوشهر و چالوس در این زمینه، خودرو آتش نشان مرزن آباد بعد از اکیپ آتش نشانی نوشهر به محل حادثه رسید.
وی با اشاره به فاصله زیاد کجور از مرکز شهرستان و پراکندگی روستاها خواستار امضای تفاهم نامه بین 2 شهرستان برای مواقع ضروری از جمله امداد در حوادث شد.
گفته می شود بروز این اتش سوزی به خاطر سرایت آتش تنور به واحد مسکونی به دلیل وزش باد بوده است.
رستم سیاسرانی بخشدار کجور در خصوص میزان خسارات این آتش گفت: در حال حاضر میزان خسارت وارده مشخص نشده ولی امروز پس ازبررسی محل حادثه میزان دقیق خسارت مشخص خواهد شد.
بخش کجور با 70 کیلومتر فاصله از شهر نوشهر دارای 64 روستا و 2 شهر است و حدود 17 هزار نفر جمعیت ثابت دارد.



 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com