هشدار رییس اتحادیه گوشت گوسفندی از قاچاق دام زنده

هشدار رییس اتحادیه گوشت  گوسفندی از قاچاق دام زنده
رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی گفت: با روند رو به رشد قاچاق دام زنده و خروج آن از کشور با کمبود دام مواجه هستیم که باید تدابیری برای این کمبود دام و جلوگیری از خروج آن اندیشیده شود.
علی‌اصغر ملکی در خصوص قیمت گوشت اظهار کرد: قیمت گوشت نسبت به هفته گذشته حدود هزار تومان افزایش داشته است و با نزدیک شدن به عید قربان پیش بینی می‌شود با وضع موجود قیمت گوشت باز هم افزایش پیدا کند.
وی افزود: ما نگران شرایطی هستیم که بر گوشت قرمز حاکم شده است. با روند رو به رشد قاچاق دام زنده و خروج آن از کشور ما با کمبود دام مواجه می‌شویم. این خروج بی‌رویه دام موجب صدمه به تولیدات داخلی شده است.
ملکی در رابطه با کمبود دام برای عید قربان تصریح کرد: ما امیدواریم که کمبودی نداشته باشیم اما افزایش قیمت حتما خواهیم داشت که به خاطر کمبود دام است. باید تدابیری برای این کمبود دام و جلوگیری از خروج آن اندیشیده شود.
وی درباره قیمت گوشت گوسفندی در بازار گفت: در حال حاضر مغازه‌داران این گوشت را حدود 47هزار و 500 تا 48 هزار و 500 تهیه می‌کنند.
ملکی ادامه داد: ورود دام زنده به میادین تهران کم است چرا که دامداران گوسفندان را برای عید قربان ذخیره می‌کنند. از سوی دیگر خروج دام از منطقه غرب کشور بالا است که همین عوامل باعث افزایش قیمت گوشت خواهد شد.
رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی تاکید کرد: قاچاق دام شامل دام سنگین هم می‌شود و قیمت این دام در کشور افزایش یافته است.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com