هشدار بانک بین الملل؛ بی ثباتی قیمت ها پایانی ندارد !

هشدار بانک بین الملل؛ بی ثباتی قیمت ها پایانی ندارد !

آقای Wilkinson ، رئیس بانک بین الملل هشدار داد از آنجائیکه بی ثباتی در هزینه مواد اولیه تولید همچنان تداوم دارد ، مزرعه داران و دامداران بایستی شدیداً متوجه بهای تولیدات خود باشند و آن را کنترل کنند.

آقای Wilkinson در سخنرانی خود در نمایشگاه امسال در بیرمنگهام انگلیس ، اظهار داشت : " در حالیکه قیمت گوشت در بازار به نفع دامداران گشته ، به دنبال خشکسالی های اخیر آمریکا و روسیه و همچنین نوسانات ارزی بهای مواد اولیه افزایش یافته و این دقیقاً متناقض با تابستان سردی بود که امسال انگلستان تجربه کرده است . به طور کلی ، افت تعداد گله های اتحادیه اروپا ، کاهش ذخایر آمریکای جنوبی ، و افزایش چشمگیر صادرات گوشت گاو در کشورهای عضو اتحادیه اروپا ، منجر به بالا رفتن تفاضا برای گوشت گاو در انگلستان شده است .این نوسانات در بازار در واقع باعث افزایش قیمت گوشت گاو گردیده که برای دامداران بسیار خوشایند بوده است . "

در حال حاضر تنها عامل نگران کننده در خصوص تولید کنندگان گوشت گاو و گوسفند افزایش بهای خوراک است . تمام بودجه و هزینه دامداری حاکی از وجود شکافی بین هزینه تولید و قیمت فروش است .

آقای Wilkinson افزود : " بانک بین الملل پشتیبان یک بازار پایدار و مستمر است .ما به بازاری نیاز داریم که در تمامی بخش های کشاورزی و دامداری عملکرد صحیحی داشته باشد و برای نائل شدن به این هدف بایستی زنجیره ارتباطی صحیحی در میان مؤلفه های بازار برقرار گردد . "

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com