هشت میلیون قطعه جوجه ریزی در همدان انجام شده است

هشت میلیون قطعه جوجه ریزی در همدان انجام شده است
محمد نظر پور  با بیان اینکه از ابتدای سال تا پایان تیر ماه، جوجه ریزی در استان همدان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۶ درصد افزایش داشته است، اظهار داشت: امسال بیش از هشت میلیون قطعه جوجه ریزی در استان همدان انجام شده است.
وی با بیان اینکه سال گذشته از ابتدای سال تا پایان تیرماه شش میلیون و ۴۰۰ هزار قطعه جوجه ریزی انجام شده بود، عنوان کرد: درخصوص جوجه ریزی یک روزه در استان همدان کمبودی وجود ندارد و حتی مازاد تولید نیز است.
معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی استان همدان با بیان اینکه جوجه های یک روزه از استان همدان به کشور عراق و کشورهای عربی صادرات انجام می شود، ابراز داشت: تا پایان خرداد ماه امسال دو میلیون جوجه یک روزه در استان همدان تولید شده است.
نظرپور با بیان اینکه تولید تخم مرغ نطفه دار در واحدهای مرغ مادر همدان انجام می شود، ادامه داد: ۲۰ واحد مرغ تولیدی در استان همدان با ظرفیت ۵۰۰ هزار قطعه فعال است.
وی با بیان اینکه ۵۰۴ واحد مرغ گوشتی با ظرفیت هشت میلیون و ۶۰۰ هزار قطعه در هر دوره جوجه ریزی در استان همدان فعالیت می کنند، بیان کرد: استان همدان به علت داشتن تعداد زیادی مرغداری اشباع شده است.
معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی استان همدان بیان کرد: هیچ گونه مجوز ساخت مرغداری در استان همدان صادر نمی شود در نتیجه تسهیلاتی نیز برای این کار اختصاص داده نشده است.
 
کلمات کلیدی جوجه ریزی
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com