هزینه بالای تولید اجازه صادرات را به ما نمی‌دهد

هزینه بالای تولید اجازه صادرات را به ما نمی‌دهد
رئیس جهاد کشاورزی مازندران گفت: تمام کشورهای اطراف ما نیازمند گوشت مرغ هستند اما به دلیل هزینه بالای تولید نمی‌توانیم صادرات داشته باشیم.
دلاور حیدرپور، اظهار داشت: مازندران به دلیل اقلیم مناسب و شرایط اکولوژیک، فرصت مناسبی برای سرمایه‌گذاری در زمینه دام و طیور دارد.
وی با بیان اینکه مازندران در مقایسه با دو استان شمالی دیگر شرایط بهتری در سرمایه‌گذاری در زمینه دام و طیور دارد، گفت: بزرگ‌ترین سرمایه‌گذاری در حوزه صنعت طیور کشور در مازندران انجام شد و این امر سبب ایجاد 80 هزار شغل مستقیم در صنعت دام و طیور مازندران شده است.
حیدرپور با بیان اینکه علوفه، تغذیه و ناسازگاری‌های نژادی از چالش‌هایی است که دامداران استان‌های شمالی و کشور با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، افزود: کمبود علوفه از چالش‌های ما است اما کشت دوم لزوماً برنج نیست و می‌توان علوفه کشت کرد.
این مسئول خاطرنشان کرد: دانشگاه‌ها و مراکز علمی نباید تنها به برگزاری همایش‌ها اکتفا کنند بلکه به عنوان مراکز علمی، تکنولوژی و فنونی در اختیار ما قرار دهند تا ما این یافته‌ها را به تولیدکنندگان انتقال داده و با استفاده از این روش‌ها هم هزینه تولید را کم کنیم و هم تولیدات ما قابل رقابت با دنیا باشد.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com