نیمی از واحدهای صنعتی گاوداری و مرغداری تعطیل شدند

نیمی از واحدهای صنعتی گاوداری و مرغداری تعطیل شدند
تعطیلی واحدهای پرورش مرغ و گاو در کشور موجب بیکاری جمعیت بزرگی از کارگران شده است.
جلال محمودزاده عضو هیات رئیسه کمیسیون کشاورزی، با اعلام خبر تعطیلی ۵۰ درصد از واحدهای صنعتی گاوداری و مرغداری کشور به علت اجرای ناهماهنگ هدفمندی یارانه‌ها، گفت: تعطیلی این واحدها افزون بر وارد آوردن آسیب‌های جدی به تولید بخش کشاورزی و دامداری، زندگی بسیاری از خانواده‌های کارگری را در سال جهاد اقتصادی با دشواری‌های فراوانی مواجه کرده است.
محمودزاده افزود: تعطیلی واحدهای پرورش مرغ و گاو در کشور موجب بیکاری جمعیت بزرگی از کارگران شده است.
نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: مردم انتظار دارند در سال جهاد اقتصادی سطح کیفی بالاتری در زندگی تجربه کنند، اما متأسفانه اجرای ناهماهنگ و ضعیف قانون هدفمندی یارانه‌ها موجب شده است که بسیاری از خانواده‌های کارگری در کشور شرایط دشوارتری از گذشته را بگذرانند.
وی با بیان این که تعطیلی کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی کشور افزون بر بیکاری جمعیت بزرگی از کارگران، کاهش میزان تولید را به همراه خواهد داشت، ادامه داد: کاهش تولید به معنای افزایش میزان واردات به کشور است و این مسئله‌ای است که پایه‌های توسعه تولید را در کشور از بین می‌برد.
عضو هیات رئیسه کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی با تأکید بر لزوم اجرای دقیق و بی‌کم و کاست قانون بهره‌وری بخش کشاورزی، یادآور شد: کشاورزی و دامداری بی‌تردید از مهم‌ترین پایه‌های توسعه اقتصادی کشور است و بی اعتنایی به آن به معنی بی اعتنایی به توسعه و رفاه عمومی است.
 
نظرات شما
  •  

    مرغدار بد بخت گفت : ۹۰/۰۳/۲۸

    با سلام
    با ادامه روند فعلی وحمایت مسئولین ذیربط نیمه دیگر انشاالاه در آینده نزدیک تعطیل خواهند شد

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com