نهاده‌های دامی مورد نیاز شمال‌غرب کشور از ترکیه تامین می‌شود

نهاده‌های دامی مورد نیاز شمال‌غرب کشور از ترکیه تامین می‌شود
رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی گفت: این سازمان با کشور ترکیه برای تامین نهاده‌های دامی مورد نیاز شمال‌غربی کشور همکاری‌ می‌کند.
رسول جلیلی رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی، با تاکید بر افزایش بهره‌وری در تولید محصولات دامی اظهار کرد: با کشور ترکیه برای تامین نهاده‌های دامی مورد نیاز شمال‌غربی کشور همکاری‌های لازم به عمل می‌آید.
وی از افزایش میزان تولید گوشت مرغ و تخم‌مرغ تولیدی استان به منظور جایگزینی بخشی از گوشت قرمز مصرفی خبر داد و بیان کرد: از سوی دیگر احداث واحدهای بزرگ‌مقیاس دامداری کوچک و بزرگ شیری نیز انجام می‌شود.
جلیلی اظهار کرد: از جمله اقداماتی که برای افزایش بهره‌وری در تولید محصولات دامی پیش‌بینی شده است بهینه‌سازی مصرف انرژی و اصلاح ساختار واحدهای دام و طیور و نیز طرح تکمیل، تجهیز و بهره‌وری از ایستگاه‌های دولتی دام و طیور است.
وی با اشاره به بهسازی و نوسازی جایگاه‌های دامی در آذربایجان‌غربی گفت: از سوی دیگر توسعه پرورش گاومیش، ایجاد گاومیش‌داری‌های صنعتی، تغییر در ترکیب جمعیت دام از کم تولید به پرتولید و ایجاد زنجیره‌های جدید تولید گوشت مرغ، گوشت قرمز، شیرخام و عسل نیز از سایر برنامه‌های سازمان جهاد کشاورزی در راستای افزایش بهره‌وری در تولید محصولات دامی است.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com