نمایشگاه بین المللی صنعت مرغداری، دامپروری، شیلات و آبزیان در مشهد برگزار می شود

نمایشگاه بین المللی صنعت مرغداری، دامپروری، شیلات و آبزیان در مشهد برگزار می شود
هشتمین نمایشگاه بین المللی صنعت مرغداری، دامپروری، شیلات و آبزیان 22 الی 25 تیرماه جاری در نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار می شود.
مدیر روابط عمومی نمایشگاه بین المللی مشهد روز دوشنبه با اعلام این مطلب افزود: این نمایشگاه با حضور 220 شرکت داخلی و 20 نمایندگی شرکتهای خارجی در 16 هزارمترمربع فضای مسقف و روباز برگزار می شود.
"سید جمال شوشتری" ادامه داد: شرکت های داخلی از استانهای؛ تهران، البرز، قم، اصفهان، گلستان، مازندران، فارس، آذربایجان شرقی و غربی، یزد، گیلان، خراسان شمالی، جنوبی و رضوی در نمایشگاه فوق حضور دارند.
وی بیان کرد: نمایندگی شرکتهای خارجی هم از کشورهای هلند، دانمارک، ایتالیا، اسپانیا، انگلستان، آلمان، آمریکا، اتریش، چین، مالزی، بلژیک، ترکیه، فرانسه و سویس در هشتمین نمایشگاه بین المللی صنعت مرغداری حضور می یابند.
شوشتری مهمترین بخشهای این نمایشگاه را مرغداری، دامپروری، شیلات و آبزیان و خوراک دام و طیور و آبزیان، دارو و واکسن، مکمل های غذایی دام و طیور و آبزیان، تجهیزات و ماشین آلات صنایع خوراک دام و طیور و کشتارگاهی و ماشین آلات پرورش دام و طیور ذکر کرد.
وی سایر این بخشها را تجهیزات شیردوش و مواد ضدعفونی کننده، سیستم های برودتی و سردخانه ای، سیستم های توزین، تجهیزات آزمایشگاهی اعلام کرد.
وی اظهار داشت: همزمان با برگزاری هشتمین نمایشگاه بین المللی صنعت مرغداری، همایش نقش تشکل های کشاورزی و دامپروری در محل نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار می شود.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com