نظارتهای بهداشتی دامپزشکی قزوین بر ۱۳میلیون قطعه جوجه ریزی

نظارتهای بهداشتی دامپزشکی قزوین بر ۱۳میلیون قطعه جوجه ریزی
مدیرکل دامپزشکی استان قزوین گفت: در ۶ ماهه اول سال جاری ۱۳ میلیون و ۱۸۸ هزار و۵۴۰ قطعه جوجه یکروزه در واحدهای پرورش نیمچه گوشتی استان تحت نظارت دامپزشکی پرورش یافته اند.
سید بهمن نقیبی اظهار کرد: در ۶ ماهه اول سال ۱۳۹۵ بیشترین میزان جوجه ریزی در شهرستان قزوین با ۵ میلیون ۳۶۸ هزار و ۲۱۵ قطعه و بعد از آن شهرستان تاکستان با ۴ میلیون ۵۹۳ هزار و ۷۲۵ قطعه و بوئین زهرا با یک میلیون ۳۳۱ هزار و ۶۴۰ قطعه به ترتیب مقامهای دوم و سوم را میزان جوجه ریزی در استان داشته اند.
وی افزود: در ۶ ماهه اول سالجاری ۱۳ میلیون و ۱۸۸ هزار و۵۴۰ قطعه جوجه یکروزه در واحدهای پرورش نیمچه گوشتی استان تحت نظارت دامپزشکی پرورش یافته اند که میزان جوجه ریزی در هرماه، متفاوت بوده بطوریکه، اردیبهشت ماه با جوجه ریزی به میزان یک میلیون ۵۷۱ هزارو ۸۶۵ قطعه، کمترین ودر خرداد ماه با ۲ میلیون و ۵۴۷ هزارو ۳۵ قطعه، بیشترین میزان جوجه ریزی در استان ثبت شده است.
نقیبی همچنین با توجه به در پیش بودن ماههای سرد سال به مرغداران توصیه کرد: سیستمهای گرمایش واحدهای مرغداری را کنترل کرده و برای پیشگیری از بروز بیماریهای تنفسی در طیور، نسبت به تقویت ضوابط بهداشتی و قرنطینه ای اقدام کنند.

 
نظرات شما
  •  

    کارشناس طیور استان گفت : ۹۵/۰۷/۱۱

    همه می دانند که کلیه امورات مزارع مرغداری به بخش خصوصی واگذار شده و اگر بخش خصوصی گزارشی را به بخش دولتی ارسال کند ، بخش دولتی وارد عمل میشود.
    یا دامپزشکی قزوین برخلاف قانون کشور امورات را به بخش خصوصی واگذار نکرده (که فکر نمیکنم) و یا اگر واگذار کرده ، مطلب فوق کذب میباشد

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com