نظارت روزانه بر کشتارگاه‌های دزفول

نظارت روزانه بر کشتارگاه‌های دزفول
رئیس اداره دامپزشکی دزفول از نظارت روزانه کارشناسان بهداشتی بر کشتارگاه‌ها در سطح این شهرستان خبر داد.
عبدالحسین کرمی‌زاده اظهار کرد: روزانه کارشناسان بهداشتی برای نظارت به کشتارگاه‌ها اعزام می‌شوند تا از نظر بهداشتی مشکلی ایجاد نشود.
وی درباره نظارت بر کشتارگاه‌های شهرستان دزفول افزود: دو کارشناس بهداشت، مسئول نظارت بهداشتی بر کشتارگاه‌های این شهرستان بوده که روزانه مسائل بهداشتی این کشتارگاه‌ها را بررسی و در این باره گزارش ارائه می‌کنند.
کرمی‌زاده ادامه داد: علاوه بر کارشناسان بهداشتی ناظر بر کشتارگاه‌ها، دکتر دامپزشک نیز برای کنترل سلامت دام‌ها در کشتارگاه‌های این شهرستان حضور دارند.
رئیس اداره دامپزشکی دزفول خاطرنشان کرد: کارشناسان بهداشت روزانه و مداوم اقدام به نظارت و بازرسی بهداشتی بر کشتارگاه‌ها این شهرستان می‌کنند.
وی با بیان اینکه دو کشتارگاه طیور دام در دزفول قرار دارد تصریح کرد: در هر یک از این کشتارگاه‌ها یک دکتر دامپزشک و ناظر بهداشت درون شهری حضور دارد.
کرمی‌زاده در مورد اینکه نظارت بر کشتارگاه‌های دزفول در سطح بسیار خوبی قرار دارند افزود: بازرسان بهداشت و دامپزشک همیشه در کشتارگاه‌ها حضور داشته و با مشاهده هرگونه بیماری و فعالیت‌های غیر بهداشتی برخورد جدی خواهد کرد.
به گزارش خبرگزاری فارس، شهرستان دزفول دارای کشتارگاه نیمه صنعتی و کشتارگاه طیور است که برخی از شهرهای مجاور و شمال خوزستان را نیز تامین گوشت می‌کند و به این دلیل بهداشت گوشت در این شهرستان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com