نظارت دامپزشکی بر مراحل تولید دارو از ضروریات است

نظارت دامپزشکی بر مراحل تولید دارو از ضروریات است

به گزارش خبرگزاری فارس ، حسن ویشته در جلسه شورای هماهنگی اداره کل دامپزشکی استان مرکزی اظهار داشت: تولید داروهای دامی از اهمیت به سزایی برخوردار است که باید به دقت مورد ارزیابی قرار گیرند.
وی تصریح کرد: واحدهای دارویی که قوانین و مقررات سازمان دامپزشکی را رعایت نمی‌کنند، باید از فعالیتشان جلوگیری به عمل آید.
معاون تشخیص و درمان سازمان دامپزشکی کشور در ادامه وضعیت تولید دارو و مکمل‌های دامی را در استان مرکزی رضایتبخش ارزیابی کرد.
سیدسعید حسینی - مدیرکل دامپزشکی استان مرکزی - افزود: اداره کل دامپزشکی براساس رسالت و وظیفه خود با استفاده از نیروهای متخصص بخش دولتی و خصوصی در راستای حفاظت از سرمایه‌های دامی استان و پیشگیری و کاهش مخاطرات بهداشتی گام برداشته و در این راه از هیچ کوششی فروگذار نکرده است.
وی اظهار داشت: سال جاری با توجه به رویکرد دولت به بخش خصوصی و واگذاری بیشتر امور به آن بخش بر اساس اصل 44 قانون، دامپزشکی استان در چارچوب قوانین و دستورالعمل‌های سازمان دامپزشکی آماده واگذاری امور به بخش خصوصی است.
در این سفر یک روزه به استان مرکزی معاون سازمان دامپزشکی کشور و هیئت‌ همراه در حاشیه جلسه از موسسه تحقیقات و سرم‌سازی رازی نیز بازدید کردند.
 

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com