نشست وزیر جهاد کشاورزی با رئیس اتاق تعاون برای بررسی مشکل صنعت طیور

نشست وزیر جهاد کشاورزی با رئیس اتاق تعاون برای بررسی مشکل صنعت طیور
نشست وزیر جهاد کشاوزی، رئیس اتاق و دبیرکل اتاق تعاون ایران با هدف بررسی مشکلات صنعت طیور برگزار و بر لزوم تشکیل شورای راهبردی این صنعت و استفاده از ظرفیت‌ بخش‌های تعاونی زیر مجموعه اتاق تأکید شد.
به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، نشست محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی و معاونان با بهمن عبدالهی رئیس و ماشاء الله عظیمی، دبیرکل اتاق تعاون ایران به همراه برخی مدیران عامل اتحادیه‌های بخش کشاورزی برگزار و بر لزوم حل مشکلات صنعت طیور تأکید شد.
بر اساس این گزارش، حـمـیـد فـاضلـی رئیس اتحادیه مرغداران با حضور در این نشست برخی از مشکلات بخش کشاورزی به ویژه دام و طیور و صنایع لبنی را تشریح کرد و درباره آن در این نشست به بحث، بررسی و تبادل نظر پرداختند.
به گزارش فارس، تشکیل شورای راهبردی صنعت طیور با محوریت اتاق تعاون ایران، استفاده از زیرمجموعه‌های اتاق تعاون برای حل مشکلات صنعت از جمله مباحث مورد توافق اعضای نشست بود.
بر اساس این گزارش، حجتی وزیر جهاد کشاورزی با استقبال و اعلام آمادگی دستورات لازم را نسبت به بررسی مسائل و مشکلات تمام زیرمجموعه‌های اتاق تعاون ایران در حوزه کشاورزی صادر و نسبت به حل آنان از طرف معاونت‌ها و سازمان‌ها و ادارات‌کل در حوزه کشاورزی تأکید کرد.
* تعامل سازمان تعاون روستایی با مجموعه اتاق تعاون ایران
به گزارش فارس، صفایی معاون وزیر و رئیس سازمان تعاون روستایی هم آمادگی مجموعه خود را برای همکاری با تمام زیر بخش‌های تعاونی‌های روستایی با اتاق تعاون و وزارت تعاون اعلام کرد.
بر اساس این گزارش، پیشنهاد شکل‌گیری و تشکیل شورای راهبردی صنعت طیور با محوریت اتاق تعاون به وزارت جهاد کشاورزی اعلام و قرار شد وزیر جهاد کشاوزی در آینده نزدیک جلسه‌ای در با اعضای اتاق تعاون ایران برگزار کند.
 
نظرات شما
  •  

    kamran گفت : ۹۴/۰۴/۰۱

    تو شر نرسون پیگیری تو نخواستیم.هر وقت خواستی کاری بکنی شرایط رو بدتر کردی و بعدشم گفتی عرضه و تقاضا قیمت رو مشخص میکنه.

    پاسخ...
  •  

    مرغداراهوازی گفت : ۹۴/۰۴/۰۱

    باسلام صنعت مرغداری بلطف مسولین بادرایت درحال نابودی است شورای راهبردی چه کاری میتواند درجهت خروج ازاین بحران انجام دهندآیامیتوانندبه مسولین بقبولانندکه مرغ بقیمت واقعی بایدبدست مصرف کننده برسدوسوبسیت نبایدازجیب تولیدکننده پرداخت شود واگردولت میخواهدمردم مرغ ارزان بخورندبایددستش راازجیب تولیدکننده خارج کندوازجیب خودش خرج کندولی معلوم است که شوراها دکان وبازاراست برای عده ای جهت حق جلسات ماموریتها وسایرهزینه برای بعضی نورچشمیها والسلام ماکه نابود شدیم خدابفریاد باقیماندها برسد انشاالله

    پاسخ...
  •  

    مرغدار ساروی گفت : ۹۴/۰۴/۰۱

    همه شما در راستای نابودی صنعت مرغداری تلاش می کنید و نشست های شما مشکلی از تولیدکنندگان بخش طیور کشور حل نخواهد کرد وزیر محترم از بی برنامه گی وزرات جهاد کشاورزی خسته شدیم .

    پاسخ...
  •  

    مهراد گفت : ۹۴/۰۴/۰۱

    اگه اینجوری منم میتونم وزیر کشاورزی باشم

    پاسخ...
  •  

    محمد گفت : ۹۴/۰۴/۰۱

    آقا این وزیر و این نمایندگان صاحب بند شلوار خودشان هم نیستند فقط حرف می زنند. اگر اینها کاره ای بودند، این همه فساد و بد بختی در صنعت مرغاری نصیب تولید کنندگان نمی شد.

    پاسخ...
  •  

    مرغدار ازخراسان رضوی گفت : ۹۴/۰۴/۰۳

    باسلام دوسال است درسایت شما حرف های تکراری وزیر بی خیال رو می خونم لطفا بااین آقاجلسه نذارین چون یک فرمول اقتصادی درزمان تحصیل خونده وحفظکرده عرضه وتقاضا این فرمول روآدم های بی سوادکشورمی دونن دیگه ازبی خیالی مسئولین خسته شدیم کاشکی نقدینگی ما تولیدکنندگان توی صندوق های پولی بدون مجوزمی بودتاآخربرج فقط سودمی گرفتیم وراحت زندگی می کردیم

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com