نرخ یارانه تولید مرغ تا 15 روز آینده تعیین می شود

نرخ یارانه تولید مرغ تا 15 روز آینده تعیین می شود

محمد یوسفی مدیرعامل اتحادیه سراسری صنعت مرغداری گفت: تا 15 روز آینده بازنگری در نرخ یارانه اختصاصی به تولید مرغ توسط امور پشتیبانی انجام می گیرد.
مدیر عامل اتحادیه سراسری صنعت مرغداری در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران گفت: با وجود التهاب در قیمت های اولیه تولید مرغ این صنعت نیازمند حمایت بیشتر از سوی دولت است.
وی اظهار داشت: قیمت پیشنهادی که امور دام و پشتیبانی برای خرید هر کیلو مرغ از مرغداران اعلام داشته است رقمی معادل دو هزار و 450 تومان برای ذخیره سازی مرغ منجمد است.
وی تصریح کرد: با وجود نرخ های متغیر و رو به افزایش نهاده ها (ذرت هر کیلو 350 تومان و سویا 550 تومان) به اضافه هزینه های حمل و نقل از بنادر به استان های متفاوت این رقم اعلام شده خریداری مرغ توسط امور دام برای تولید کنندگان صرفه اقتصادی ندارد.
یوسفی در ادامه متذکر شد: با این وجود اگر تضمین شود که در وجود تغییر قیمت نهاده ها (کاهش) هیچ تغییری در نرخ مصوبی که مقرر شده است داده نشود، مرغداران این رقم را مورد قبول قرار خواهند داد.
مدیرعامل اتحادیه سراسری صنعت مرغداری درخصوص قیمت تمام شده هر کیلو مرغ زنده و فروش آن از در مرغداری دو هزار تومان است.
وی نرخ تمام شده مرغ تولیدی را برای مصرف کننده که از سوی امور دام و پشتیبانی با تایید وزارت جهاد کشاورزی است دو هزار و 850 تومان است.
یوسفی اظهار داشت: این رقم تنها در صورتی مورد قبول تولیدکنندگان است که در طول سال تحت هر شرایطی این نرخ کاهش پیدا نکند و دولت ملزم به خرید تولیدات تولید کنندگان مرغ باشد

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com