نرخ مرغ در آستانه 9 هزار تومانی شدن

نرخ مرغ در آستانه 9 هزار تومانی شدن
عضو هیئت مدیره اتحادیه مرغداران گوشتی، گفت: امروز نرخ هر کیلو مرغ زنده درب مرغداری 5 هزار و 500 تا 5 هزار و 600 تومان و مرغ آماده به طبخ در خرده فروشی‌های مناطق مختلف 8 هزار و 200 تا 8 هزار و 800 تومان است.
عظیم حجت عضو هیئت مدیره اتحادیه مرغداران گوشتی با اشاره به آخرین تحولات بازار مرغ، اظهار کرد: امروز نرخ هر کیلو مرغ زنده درب مرغداری 5 هزار و 500 تا 5 هزار و 600 تومان و مرغ آماده به طبخ در خرده فروشی‌های مناطق مختلف 8 هزار و 200 تا 8 هزار و 800 تومان است.
وی با انتقاد از رشد روز افزون نرخ نهاده‌های دامی، افزود: با توجه به روند رو به رشد قیمت نهاده‌ها، مرغداران با احتیاط بیشتری به امر تولید می‌پردازند که انتظار می‌رود اظهارات مسئولان مبنی بر آنکه نرخ ارز بر بازار نهاده‌ها تأثیری ندارد به حالت اجرا در بیاید.
به گفته حجت، با وجود تغییرات نرخ نهاده‌ها، قیمت واقعی  هر کیلو مرغ زنده 6 هزار تومان و مرغ آماده به طبخ 8 هزار و 500 تومان است.
عضو هیئت مدیره اتحادیه مرغداران گوشتی نرخ هر کیلو ذرت را هزار و 200  و کنجاله سویا را 2 هزار و 450 تومان اعلام کرد و گفت: ادامه روند افزایش قیمت نهاده‌ها بر میزان تولید تأثیر منفی خواهد گذاشت، در حالیکه با رسیدن نرخ مرغ زنده به قیمت واقعی خود جای هیچ گونه نگرانی نیست.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com