نخستین طرح بزرگ صنعتی کشتارگاه طیور و بسته بندی مرغ منجمد

نخستین طرح بزرگ صنعتی کشتارگاه طیور و بسته بندی مرغ منجمد

طرح بزرگ صنعتی کشتارگاه طیور و بسته بندی مرغ منجمد (شرکت سپید مرغ یاسوج)، با حضور استاندار، نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی و رییس سازمان صنایع و معادن استان در یاسوج به بهره برداری رسید.
به گزارش موج، رییس سازمان صنایع و معادن در مراسم افتتاح این طرح گفت: یکی از نیازهای اساسی و دغدغه های مهم شهرستان بویراحمد، کمبود مرغ منجمد و بهداشتی بود که با افتتاح این طرح، مشکلی در زمینه تامین مرغ و برخی مواد پروتئینی در استان وجود نخواهد داشت.
مهندس محمدحسین حیدرپور میزان سرمایه گذاری اولیه این طرح را 37میلیارد ریال عنوان کرد و اظهار داشت: ظرفیت تولید و کشتار این طرح حدود چهار هزار قطعه مرغ در هر ساعت است.
وی گفت: این طرح از محل بنگاه های اقتصادی و زودبازده در استان بوده که تسهیلات بانک ملی استان برای اجرای این طرح، حدود 13میلیارد ریال بوده است.
حیدر پور میزان اشتغالزایی مستقیم طرح بزرگ کشتار صنعتی طیور در یاسوج را 40 نفر اعلام کرد و افزود: این طرح در زمینی به مساحت 1/2 هکتار و با زیربنای هشت هزار متر به بهره برداری رسیده است.
وی اظهار داشت: در سال جاری،30 طرح با هزینه 300 میلیارد ریال در این استان افتتاح شد که در تاریخ این استان بی سابقه است.
به گفته وی، تا پایان سال 83 در بخش صنعت استان، 330 میلیارد ریال هزینه شده بود و از ابتدای سال 84 تاکنون، برای 643 واحد تولیدی اعتباری بیش از سه هزار میلیارد ریال هزینه شده است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در مراسم افتتاح این طرح گفت: سرمایه گذاری و تشویق افراد توانمند در راستای اجرای طرح های بزرگ در حوزه های مختلف صنعت، کشاورزی، گردشگری و سایر امور کار بسیار شایسته ای است، اما مهمتر از آن، حمایت و ایجاد شرایط مناسب برای ادامه کار و فعالیت این گونه شرکت ها و واحدهای تولیدی است.
مهندس قوام نوذری اذعان داشت: بدون شک ایجاد زمینه مناسب و امنیت برای یک سرمایه گذار از اولویت های اساسی برای امر خصوصی سازی است که باید تمامی متولیان امور اقتصادی و دستگاه 0254های مختلف اجرایی به این نکته حساس توجه کنند.

 
کلمات کلیدی کشتارگاه
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com