نارضایتی مردم از افزایش قیمت مرغ در صومعه‌سرا

نارضایتی مردم از افزایش قیمت مرغ در صومعه‌سرا
مردم و فرماندار صومعه‌سرا از افزایش قیمت مرغ این شهرستان نسبت به دیگر شهرستان‌های استان ابراز نارضایتی کردند.
افزایش 300 تومانی قیمت مرغ در این شهرستان نارضایتی مردم و مسئولان به‌ویژه فرماندار صومعه‌سرا را به دنبال داشته است.
با وجود اینکه صومعه‌سرا از جمله شهرستان‌های مهم در زمینه تولید مرغ و تخم‌مرغ در کشور است اما مردم این روزها مرغ را گران‌تر از دیگر جاهای استان و حتی کشور خریداری می‌کنند.
نارضایتی فرماندار صومعه‌سرا از افزایش قیمت مرغ / ضرورت بررسی موضوع توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان
فرماندار صومعه‌سرا با ابراز نارضایتی از گرانی قیمت مرغ در این شهرستان نسبت به شهرهای همجوار، اظهار کرد: مسئولان صنعت، معدن و تجارت گیلان باید این موضوع را بررسی کنند و بی‌تفاوت نباشند.
غلامحسین رجبی با بیان اینکه صومعه‌سرا یکی از شهرستان‌های برتر در زمینه تولید مرغ و تخم مرغ در کشور است، تصریح کرد: چرا باید قیمت مرغ در  صومعه‌سرا 300 تومان گران‌تر از شهرستان‌های همجوار باشد.
وی با بیان اینکه تاکنون سه بار موضوع گرانی مرغ را به مسئولان صنعت معدن و تجارت گیلان انتقال داده‌ام، افزود: از رئیس این سازمان خواستار بررسی موضوع گرانی مرغ شده‌ام اما هر بار از ما خواسته شده است صبر پیشه کنیم.
فرماندار صومعه‌سرا با اشاره به اینکه مردم این شهرستان تولیدکننده برتر مرغ استان هستند، خاطرنشان کرد: مردم معضلات حاصل از مرغداری‌ها را تحمل می‌کنند اما جای تاسف دارد که مرغ را 300 تومان گران‌تر از شهرستان‌های دیگر و حتی شهرهای همجوار خریداری می‌کنند.
شهرستان صومعه‌سرا دارای بیش از 150 واحد پرورش مرغ گوشتی صنعتی، سه واحد کارخانه جوجه‌کشی و دو واحد کشتارگاه صنعتی طیور و نیز مزارع مرغ مادر بوده و به عنوان یکی از قطب‌های مهم صنعت طیور در کشور مطرح است.

 
نظرات شما
  •  

    اسدالهي گفت : ۹۳/۰۶/۰۸

    مردم اگه يه مرغ را 400 يا 500 تومن گرونتر بخرند دادشان درمياد. واي بحال مرغدار كه در هريك از اين مرغ ها 1000 تومن شرر مي دهد. همين مردم اگه يه ادكلن يا يه لوازم ارايشي 70 تومني را به 300 هزار تومن بخرند از خوشحالي در پوست خود نمي گنجند كه ادكلن 300 تومني زدند.بيچاره مرغدار. اين سزاي زحمتهاي مرغدار بيچاره نيست

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com