میزان تولید گوشت مرغ در استان کرمانشاه 59 هزار تن است

میزان تولید گوشت مرغ در استان کرمانشاه 59 هزار تن است
رییس سازمان جهادکشاورزی استان کرمانشاه با بیان اینکه سالانه 59هزار تن گوشت مرغ در استان تولیدی می شود، گفت: 53هزار تن از این مقدار در مرغداری های صنعتی و 6 هزار تن نیز در مرغداری های سنتی تولید می شود.
علی اشرف منصوری اظهار داشت: هم اکنون 822 واحد مرغداری در استان کرمانشاه فعال است که ۵۱۰ واحد آن را مرغداری های گوشتی صنعتی، ۲۸۸واحد مرغداری های گوشتی سنتی و ۲۴ واحد را نیز مرغداری های تخمگذار صنعتی تشکیل می دهند.
وی یادآور شد: همچنین 10 واحد پرورش بوقلمون، چهار واحد پرورش شترمرغ، سه واحد پرورش مرغ زینتی و یک واحد پرورش کبک نیز در استان فعال است.
منصوری خاطرنشان کرد: شهرستان های کرمانشاه، کنگاور، سنقروکلیایی و روانسر نیز دارای بیشترین واحدهای مرغداری گوشتی فعال در استان هستند.
رییس جهادکشاورزی کرمانشاه خاطرنشان کرد: بیشترین واحدهای مرغ تخمگذار نیز در شهرستان های سرپل ذهاب، جوانرود، کرمانشاه و صحنه قرار دارد که روزانه 16 تن تخم مرغ تولید می کنند.
منصوری همچنین با اشاره به غیرفعال بودن 50درصد مرغداری های صنعتی تخمگذار و 8 درصد مرغداری های گوشتی در استان، خاطرنشان کرد: به دنبال این هستیم تا این واحدهای غیر فعال را مجدداد فعال کرده و تلیدات خود را بهبود ببخشیم.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com