موسسه رازی در حل معضلات مربوط به صنعت مرغداری عزم جدی دارد

موسسه رازی در حل معضلات مربوط به صنعت مرغداری عزم جدی دارد
رییس موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی گفت: این موسسه در جهت حل معضلات مربوط به صنعت مرغداری کشور عزم جدی دارد.
'هادی قدکچی ' در اولین نشست مشترک محققان موسسه رازی و نمایندگان صنعت طیور شمال کشور افزود: باید راهکارهای ایجاد تعامل بیشتر بین بخش تحقیق و صنعت برای حل مشکلات بهداشتی صنعت مرغداری و جلوگیری از آسیب های ناشی از بیماری های طیور اندیشیده شود.
وی با اشاره به اهمیت صنعت مرغداری اظهار داشت: محققان و کارشناسان این موسسه چندین نوبت به شمال کشور که در حدود 30 درصد از مرغ کشور در آن مناطق تولید می شود، اعزام شده اند.
قدکچی گفت: موسسه رازی علاوه بر تولید فرآورده های بیولوژیک، وظیفه خود می داند تا مشکلات این صنعت را از نزدیک ببیند و درک کند و برای یافتن راه حل منطقی تلاش کند.
وی اضافه کرد: آزمایشگاهها و تمام بخش های موسسه رازی این آمادگی را دارند تا با همکاری سازمان دامپزشکی کشور و با تعامل مرغداران، در راستای ارتقا و تقویت صنعت مرغداری کشور حرکت جدیدی را آغاز کنند.
وی ادامه داد: برای تقویت ارتباط و تعامل بین بخشهای تحقیق و صنعت در راستای حل مشکلات مربوط و افزایش تولید در صنعت مرغداری کشور باید هیاتی با حضور تعدادی از محققان این موسسه، مدیر کل بیماریهای طیور سازمان دامپزشکی کشور و یک نماینده از مرغداران هر استان تشکیل شود تا نسبت به بررسی و تصمیم گیری در خصوص نحوه تعامل و همکاریهای مشترک برنامه ریزی شود.
گفتنی است نمایندگان صنعت طیور شمال کشور از نمایشگاه دائمی روابط عمومی موسسه رازی و بخش تحقیق و تشخیص بیماریهای طیور این موسسه بازدید کردند.
موسسه تحقیقات واکسن وسرم سازی رازی در کرج مرکز استان البرز مستقر است.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com