موانع‌ صادراتی‌ برای‌ حمایت‌ از مرغداران‌ برداشته‌ شود

موانع‌ صادراتی‌ برای‌ حمایت‌ از مرغداران‌ برداشته‌ شود
عضو هیات مدیره اتحادیه سراسری مرغ گوشتی با بیان این‌که باید فکری به حال مرغداران خوزستانی شود، گفت: برای حمایت از تولیدکنندگان باید موانع صادرات برداشتهو مازاد تولید صادر شود.
محمدحسین‌ زمانی‌راد عنوان‌کرد: متاسفانه از شهریورماه تاکنون قیمت مرغ به کمترین قیمت در یک سال ‌گذشته رسیده و این سیر نزولی قیمت مرغ زنده در استان موجب متضرر شدن تعداد زیادی از تولیدکنندگان شده است.
وی افزود: با توجه به حجم زیاد تولید مرغ در خوزستان، لازم است برای مازاد تولید فکری شود. در چنین شرایطی براساس قانون، شرکت پشتیبانی امور دام باید وارد عمل شود و مرغ مازاد را با نرخ تضمینی از مرغداران خریدرای و برای تامین کمبود در شرایط خاص ذخیره‌سازی کند.
عضو هیات مدیره اتحادیه سراسری مرغ گوشتی بیان‌کرد:‌ متاسفانه شرکت پشتیبانی امور دام استان باوجود تولید فراوان مرغ اقدامی در جهت ذخیره‌سازی مرغ مازاد نمی‌کند که این امر موجب شده حجم زیادی مرغ روی دست مرغداران بماند و در نتیجه متضرر شوند.
زمانی‌راد تصریح‌کرد: درپی متضرر شدن مرغداران تعداد زیادی از واحدهای تولیدی از چرخه تولید خارج شده‌اند، زیرا دیگر به دلیل کمبود سرمایه توان تولید ندارند واگر این شرایط ادامه یابدصنعت مرغداری خوزستان آینده خوبی نخواهد داشت.
وی یادآورشد: در حال حاضر قیمت هر کیلوگرم مرغ زنده درب مرغداری 4 هزار تومان است در حالی که قیمت تمام شده تولید آن بیش از 5 هزار تومان برای مرغداری هزینه دارد.

 
نظرات شما
  •  

    اهوازی گفت : ۹۳/۰۷/۱۴

    البته این فقط کشتارگاه های اهواز است که به مرغدار ظلم میکند و از میانکین بازار کشوری که متوسط قیمت ۴۶۰۰۰ میباشد ۴۰۰۰۰ قیمت تعین میکند. و موجب ورشکستگی مرغداران اهوازی شده.

    پاسخ...
  •  

    عمار کریمی گفت : ۹۳/۰۷/۲۶

    با سلام با این وضع قیمتی مرغ فکر کنم باید در فکر زندان باشیم . واقعا از این وضع نابسامانی متاسفیم برای کسانی که سنگ دفاع از تولید ومرغدار را به سینه می زنند اقای یوسفی شما خودتون دلال حرفه ای هستید وگرنه کاملا واقفید که قیمت زیر 4700 تومان برای مرغ یعنی زیان قیمت 4100 هم نقطه تعطیلی مرغداری . ام شما هم تو جوجه و خوراک دام و غیره ویارانه های پرداختی دولت سود خود را به جیب می زنید قیمت مصرف کننده را هم به نفع دولت تنظیم می کنید . این یعنی تدبیر وامید

    پاسخ...
  •  

    علی از ساری گفت : ۹۳/۰۷/۲۸

    بخش کشاورزی می تواند جایگزین خوبی در ارز آوری و اشتغالزائی بعداز صنعت نفت باشد اما متاسفانه دولت با سیاستهای خام و نادرست در ازبین بردن این بخش گامهای بلندی گرفته امیدوارم کمی به خود بیایندو این بخش را از مظلومیت و نابودی نجات دهند به امید آن روز.

    پاسخ...
  •  
    گفت : ...

    س .م گفت : ۹۳/۰۷/۲۹

    سلام
    سر همین موضوع ماشین و حتی خونه ام را دارم از دست می دهم . فقط و فقط سر فروش متضرر شدم.

    پاسخ...
  •  

    سعید گفت : ۹۳/۰۷/۳۰

    با سلام قیمت مرغ امروز قم 3700 تومان.قابل توجه مصعولین بی مصعولیت

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com