مهندسین کشاورزی و دامپروری در سالن والیبال جمع شدند / گزارش تصویری در سایت

دیروز جمعه – مهندسین کشاورزی و دامپروری و تمام اعضای سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی در سالن والیبال تهران جمع شدند تا از بین تمام کاندیدا های اعلامی، ۷ نفر  را برای تصمیم گیری حال و روز مهندسین کشاورزی انتخاب کنند.
انتخابی که در آینده و اعلام حضور برای شرکت کنندگان و قدرت و کرسی و صندلی برای منتخبین مهم بود. تمام کاندیدها تلاش برای جذب یک رای داشتند و تمام شرکت کنندگان قصد در گرفتن وعده های بعد از انتخابات.
انتخابات فوق با شوق و حضور چشمگیر مهندسین و در اوج بی نظمی و بی تعادلی برگذار شد. طوری که در هر قسمت شلوغی خاص آن قسمت رو می شد لمس کرد.
رای دهندگان مانند کنکوری هایی که دیر کرده باشن پشت درب ها و در آفتاب قرار داشتند و هیچ شخصی نبود که مسئول ایجاد صف و نظم در بین آنها باشد و در هر بار ورود به سالن هر شخصی با فشار و قوه جسمانی خود موفق به حضور در داخل محوطه می شد.
به محض ورود به محوطه بده بستون رای و تبلیغات توسط خود کاندیدها آغار می شد.
سئوالاتی از قبیل به چند نفر رای می دی؟
تو که از خودمونی اینم از اسم من ؟
من یادت نرم؟
اگر امکان داره اسم من رو هم کنار اسم سایر کاندیدهات بزار
خلاصه این روش تبلیغات حضوری بود
تا دلتون بخواد ولوشو بود و حتی به نظر بنده بازرسین و مامورین اخذ رای بعضی وقت ها حتی به مقایسه صاحب عکس و رای دهنده توجهی نمی کردند و میزان خطا بسیار بسیار بالا بود.
رفتار مراقبین و به اصطلاح ناظمین با شرکت کنندگان اصلا در شان مهندسین کشاورزی نبود و گویی حضور در این انتخابات نمره عملی بوده و دانشجویان برای نیاز خود آنجا هستن. چیزی که هیج زمان درست نشده و با این اوضاع هم درست نمی شود و آن احترام به دانشجو و مهندسین رشته کشاورزی می باشد. مهندسینی که باید همیشه مورد احترام باشند و زمانی که از مسئولین نظام خود احترام نمی بینند چه توقعی از بیرونی ها دارند.
در طول ۳ سال گذشته سازمان فوق گزارشی منطقی و قابل عنوان را از تریبون های خود به بیرون صادر نکرده است و با توجه به وسعت نظام خود نسبت به سایر نظام ها کمترین حرکت ها را از خود نشان داده است.
با رجوع به سایت اطلاع رسانی این نظام می بینید که بلیط استخر و بن کتاب و مشارکت در ساخت مجمتع عمده ترین کارهای این نظارم بوده به ازای هر کدام از آنها هم پول دریافت کرده است و در سال گذشته هم با اخذ وامی که به امید دادن ماشین در بهمن ماه بوده است، در نهایت با اختلاف ۸ ماهه و با وساطت و هزار نامه بازی با وزارت جهادکشاورزی تعدادی از اعضا توانستند وام ماشین خود را دریافت نمایند. وامی که در معنای ضرر قرار گرفت تا حمایت. ماشین در روز ثبت نام برای قیمتی داشت که در زمان دریافت وام کلی به قیمت آن اضافه شده بود.
 امید است در این دوره از ریاست اساتید و دوستان منتخب شده شاهد اعتلای این نظام باشیم و به عنوان یک عضو از چندین هزار عضو این مجموعه آرزو دایم نظام ما سرآمد تمام نظام های موجود باشد .
نقد ما صرفا نقدی است که از دلسوزی و غیرتمان می باشد. موسسه I.T.P آماده حضور در جلسات خبری این سازمان را دارد تا بتواند به ارائه خبرهای مناسب و به جا در شفاف سازی عملکرد این نظام به عنوان یه عضو نقش خود را به خوبی اچرا نماید. به امید آن روز

شما می توانید گزارش تصویری این انتخابات را در زیر ملاحظه نمایید. برای بارگزاری عکس های شکیبا باشید.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com