مهلت یک ماهه به وزیرجهاد کشاورزی برای رفع مشکلات مرغداران استان مازندران

مهلت یک ماهه به وزیرجهاد کشاورزی برای رفع مشکلات مرغداران استان مازندران
نماینده مردم ساری در مجلس ،گفت: متأسفانه در حال حاضر مرغداران استان مازندران برای تهیه سهمیه جوجه یک روزه خود باید به استان تهران سفر کنند که در این راستا مسئولان وزارت جهادکشاورزی فرصت یک ماهه ای از مجمع نمایندگان استان مازندران برای حل این مشکل تقاضا کرده اند.
محمد دامادی با اشاره به لغو سؤالات نماینده  مردم ساری و میان دورود از وزیر جهاد کشاورزی،گفت: وزیر جهاد کشاورزی جهت پاسخگویی به سؤالات برخی از نمایندگان مهمان کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس است که در همین راستا مقرر شده بود که به نمایندگی از سه نفر از نمایندگان مجلس سوالاتی از وزیر جهاد کشاورزی انجام شود که از سوی مجمع نمایندگان استان مازندران تصمیم گرفته شد که این سؤال به مدت یک ماه مسکوت بماند.
نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی، در تشریح محور سؤال خود به نمایندگی از 3 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از وزیر جهاد کشاورزی، افزود: متأسفانه در حال حاضر مرغداران استان مازندران برای تهیه سهمیه جوجه یک روزه خود برای جوجه ریزی باید به استان تهران سفر کنند.
این نماینده مردم در مجلس نهم، افزود: متأسفانه وزارت جهاد کشاورزی سهمیه جوجه ی مرغدارن استا نها را به استان تهران می دهد که این مهم باعث افزایش هزینه های تولید برای مرغداران و ضرر و زیان مالی استان ها به ویژه مازندران شده است.
دامادی، با اشاره به اینکه تهران یک تشکل استانی است، افزود: با توجه به اینکه تهران و مازندران هردو استان محسوب می شوند و هر دو دارای تشکل هستند به همین جهت چرا باید استان مازندران زیر نظر استان تهران باشد این عملکرد به معنای زیر نظر بودن نمایندگان شهرستانی نسبت به نمایندگان تهرانی است.
وی، با تأکید بر اینکه مسئولان ذی ربط از جمله وزارت جهاد کشاورزی باید در این خصوص عملکرد جدی و مؤثری نشان دهند، تصریح کرد:مسئولان وزارت جهادکشاورزی فرصتی از مجمع نمایندگان استان مازندران برای حل این مشکل تقاضا کرده اند که در این راستا طرح سؤال از وزیر جهاد کشاورزی به مدت یک ماه مسکوت گذاشته شد.
نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: چنانچه پس از یک ماه اقدام مؤثری از مسئولان وزارت جهاد کشاورزی مشاهده نشود به طور حتم طرح سوال از وزیر جهاد کشاورزی در مجلس شورای اسلامی انجام می گیرد.
عضو کمیسیون عمران مجلس، گفت: با توجه به اینکه استان مازندران مانند سایر استانها دارای تشکل است به همین جهت وزارت جهاد کشاورزی باید با تشکیل یک تشکل ملی سهمیه جوجه ی مرغداران استان ها را استانی توزیع کند و مانع سفر مرغداران به تهران و افزایش هزینه های تولیدی آنها شود.

 
نظرات شما
  •  

    دکتر گفت : ۹۲/۱۰/۲۱

    جالب است صحبتهای نماینده مردم در مجلس بدون اطلاع از موضوع:
    مرغداران غلط است مرغداری های مادر درت است.
    سهمیه جوجه غلط است، حواله جوجه درست است(هدف برنامه ریزی است نه توزیع غنائم)
    انجمن تهران مربوط به استان نیست انجمن کشور است.
    بهتر است نماینده ساری به حرف یک نفر آدم معلوم الحال به وزیر گیر ندهد.

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com