منطقی شدن قیمت مرغ با تعادل در میزان جوجه ریزی

منطقی شدن قیمت مرغ با تعادل در میزان جوجه ریزی
معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: کاهش میزان جوجه‌ریزی در مرغداری‌ها و قرار گرفتن آن در حالت تعادل عامل افزایش قیمت مرغ است.
فضل الله قریشی ،با بیان اینکه قیمت مرغ اکنون در حالت منطقی قرار دارد گفت: امروز قیمت مرغ زنده مرغداری ها ۵ هزار و ۸۰۰ تومان و مرغ آماده طبخ مابین ۷ هزار و ۲۰۰ تا ۸ هزار و ۵۰۰ تومان قرار دارد که به نسبت مرغداری به طور میانگین ۸ هزار تومان است.
وی، با بیان اینکه افزایش یک هزار تومانی مرغ قیمت مرغ را شاهد هستیم، ادامه داد: این قیمت میزان منطقی و قابل توجیه است و تا زمانی که به مرز ۹ هزار تومان نرسیده در حالت عادی قرار دارد.
معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی آذربایجان غربی، کاهش جوجه ریزی و قرار گرفتن در حالت تعادل آن را علت افزایش قیمت دانست و عنوان کرد: مرغداران در حالت فعلی سودی از این شغل نداشته و عملا در صورت جوجه ریزی زیاد متضرر هستند اما با کاهش میزان جوجه ریزی می توانند به سود اندکی را متوجه شوند.
وی، تاکید کرد: در صورت افزایش قیمت مرغ تا میزان ۹ هزار تومان سازمان پشتیبانی جهاد کشاورزی نسبت به توزیع گوشت منجمد در بازار در راستای کاهش قیمت اقدام خواهد کرد.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com