ممنوعیت صادرات شیرخشک در راستای حمایت از تولیدات لبنی

ممنوعیت صادرات شیرخشک در راستای حمایت از تولیدات لبنی
مدیرکل جهادکشاورزی استان تهران در نشست استاندار با صاحبان صنایع فیروزکوه گفت:در حال حاضر ٥٠ درصد تولید آبزیان استان از فیروزکوه تأمین می شود.
ذوالفقاری مدیرکل جهادکشاورزی استان تهران در نشست استاندار تهران با صاحبان صنایع کشاورزی صنعتی و گردشگری شهرستان فیروزکوه با بیان اینکه حمایت بیشتر از تولید مطالبه به حق تولیدکنندگان است گفت: برای حمایت از تولیدکنندگان محصولات لبنی دولت صادرات شیرخشک را ممنوع اعلام کرد و شیرخام با قیمت ١٨٠٠ تومان با درصد چربی مناسب توسط واحدها خریداری می شود.
وی در خصوص تغییر کاربری محدوده های اطراف روستاها افزود: مبنای اصلی جلوگیری از توسعه محدوده ها است و اجازه نمی دهیم اراضی کشاورزی تغییر کاربری پیدا کنند.
مدیرکل جهادکشاورزی استان تهران با بیان اینکه در حال حاضر ١٩ تا ٢٢ هزار تومان دام زنده خریداری می شود تصریح کرد: به دلیل شرایط تهیه علوفه و ذرت، قیمت گوشت افزایش می یابد و سیاست جهادکشاورزی جلوگیری از افزایش قیمت است و براین اساس برای تنظیم بازار محبور به واردات شدیم و درشرایط غیر ضروری اصل حمایت از تولید و ظرفیت داخل است.
ذوالفقاری در خصوص حمایت از طرح های سرمایه گذاری شیلات در فیروزکوه گفت: در حال حاضر ٥٠ درصد تولید آبزیان استان از فیروزکوه تأمین می شود و ٣٢ میلیون قطعه ماهی زینتی آب شور و شیرین از فیروزکوه است.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com