معرفی راهکار جدید برای مبارزه با بیماریهای تنفسی طیور

معرفی راهکار جدید برای مبارزه با بیماریهای تنفسی طیور
فرانسه – در هیجدهمین کنگرۀ جهانی بیماری های طیور که در تاریخ 19 و 20 آگوست (28 و 29 مرداد) و در فرانسه برگزار شد، کمپانی دامپزشکی MSD از دستاورد منحصر به فرد و جدید خود برای درمان و کنترل بیماری های تنفسی طیور از مرحلۀ آغازین و جوجه کشی خبر داد .
این دستاورد که تحت عنوان Convenience Program معرفی شده به منظور ارتقاء بازدهی و بهبود روند مرغداری طراحی شده است.
مدیر بازاریابی و فروش جهانی MSD اظهار داشت : "امروزه بیش از 70 درصد مرغهای گوشتی که در سرتاسر جهان تولید و پرورش داده می شوند در 42 روزگی به وزن مطلوب 5 / 2 کیلوگرم می رسند و منحنی رشد آنها به دلایل تکامل ژنتیکی، بهبود فرمولاسیون خوراکی، و وضعیت بهداشتی مطلوب سیر صعودی پیدا کرده است . پیش بینی می شود که تا سال 2020، همین تعداد مرغ گوشتی تا 35 روزگی به این وزن مطلوب برسند یعنی دقیقاً یک هفته کمتر! این کوتاهتر شدن چرخۀ رشد، زمان مورد نیاز برای واکسیناسیون را نیز کوتاه می کند. اما این دستاورد جدید با آغاز در مرحلۀ جوجه کشی و انتخاب ترکیب مناسبی از واکسن ها منجر به کاهش استرس و بهبود تنفس طیور از مراحل ابتدایی عمرشان می گردد. "
دکتر Rik Koopman - مدیر فنی و بین الملل  MSD - گفت : "واکسن های سیستم تنفسی معمول و رایج، به دلیل واکنش ناشی از استرس در پرنده، منجر به کاهش بازدهی می گردند و در نتیجه محافظتی ناقص از طیور به همراه خواهند داشت."

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com