معدوم سازی بیش از 2 تن گوشت گاو و گوساله تاریخ گذشته در بیرجند

معدوم سازی بیش از 2 تن گوشت گاو و گوساله تاریخ گذشته در بیرجند
رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان بیرجند از معدوم شدن 2 تن و 300 کیلوگرم گوشت گاو تاریخ گذشته در این شهرستان خبر داد.
دکتر حسن علیزاده سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان بیرجند با اعلام این خبر، بیان کرد: طی بازدید صورت گرفته در یکی از  سردخانه  های نگهداری  شهرستان بیرجند  مقدار 2300 کیلوگرم گوشت منجمد تاریخ گذشته که بصورت کاملا غیر قانونی از بسته بندی خارج و لیبل مشخصات آن برداشته شده بود  کشف و ضبط شد.
وی افزود: این سردخانه متعلق  به یکی از فروشگاههای مواد غذایی  بوده که توسط دامپزشکی محموله مذکور به دلیل عدم درج تاریخ انقضاء  غیر قابل مصرف تشخیص و معدوم گردید.
دکتر حسن علیزاده سرپرست  شبکه گفت: در راستای تشدید کنترل و انجام بازدید و نظارت بهداشتی دامپزشکی تیم های کارشناسی واحد نظارت بر بهداشت عمومی و ادارات بهداشتی شهرستان از مراکز تولید، نگهداری، توزیع و عرضه فرآورده های خام دامی بازرسی نموده و با هر گونه تخلف بهداشتی در خصوص فرآورده های خام دامی برابر قانون و از طریق مراجع قضایی برخورد لازم صورت خواهد گرفت.
علیزاده در پایان به شهروندان توصیه کرد در هنگام خرید فراورده های خام دامی به تاریخ انقضاء، شکل ظاهری،  تاییدیه دامپزشکی و مشخصات لیبل یا برچسب مشخصات  توجه نمایند و در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی شامل فساد، تاریخ انقضاء و شرایط نگهداری و عرضه غیر بهداشتی  مورد را سریعا به شبکه دامپزشکی جهت پیگیری و بازرسی گزارش کنند.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com