معاون وزیر درخصوص حل مشکلات مرغداران اعلام کرد: یک گام، رو به جلو

معاون وزیر درخصوص حل مشکلات مرغداران اعلام کرد: یک گام، رو به جلو
معاون جهاد کشاورزی در امور دام و طیور کشور در اولین جلسه حضور خود در بین رؤسای اتحادیه های مرغداران گوشتی کشور اعلام کرد: هیچ شخصی نمی تواند منکر زحمات تولیدکنندگان غذای مردم مخصوصاً مرغداران کشور شود.
وی اعلام داشت: با همفکری و اتحاد باید سریعاً کار گروهی تشکیل شود که قاطعانه مشخص کنیم چه کسانی پای کار هستند تا مشکلات را برطرف کنیم و راه حل های بلند مدت پایدار را برنامه ریزی نمائیم.
وی اظهار داشت: با انجام کارهای خرد و ساده و موقت نمی توان ریشه و اصل صنعت را بهبود بخشید و ساخت و به یک سری آرامش های موقت بازار دل بست و قانع بود.
وی در بیانات خود گفت: مقایسه صنعت مرغداری ترکیه و ژاپن و.... با ایران درست نیست چرا که هر کشوری شرایط خود را دارد و ما مشخصات و شخصیت و هویت خودمان را داریم و نباید فراموش کنیم که ما همین هستیم و باید برمبنای کشور و شرایط خودمان تصمیمات درست را بگیریم.
رضائی ادامه داد: صنعت مرغداری یک صنعت بسیار بزرگ و قدرتمند است و تأثیر شدیدی به روی اقتصاد و سیاست کشور دارد و به غیر از اعلام ایرادها و شماردن مشکلات باید خودمان فراتر از هر چیزی وارد میدان سازندگی این صنعت شویم و همانگونه که هیچ پدر و مادری دوست ندارد فرزندانش بی سواد و بی تأثیر باشد.
وی با تأکید بر این موضوع که هر شخصی باید از خود شروع به سازندگی این صنعت نماید گفت: پرسنل امور دام جهاد کشاورزی 350 نفر هستند اما شما مرغداران بیش از 23 الی 25 هزار نفر هستید و قطعاً توان سازندگی شما بیشتر از ما خواهد بود و این توان باید جهت دار و کنترل شده به سمت توانمندسازی برود و نباید فراموش کنیم که مرغداران در رأس تولید می باشند و معاونت امور دام باید بستر سازی پیشرفت مرغداران را انجام دهد و نباید باعث هیچ ایراد یا خللی در امور پرورشی مرغداران شود اتحادیه ها باید مطالبه گر بنده باشند چرا که مطالبه گری شما باعث می شود ما مسئولیت خودمان را فراموش نکنیم.
وی در انتهای سخنان خود اعلام کرد: اتحادیه ها ابزارهائی دارند با توان تولید در سیستم خودشان، ما هم ابزاری داریم با توان دولتی واجرائی در سیستم خودمان و وزارت بازرگانی و غیره نیز ابزارهای خودشان را دارند و اگر همه و همه یک قدم به جلو گام برداریم مشکل و مشکلات حل خواهد شد بنابراین کافیست که هر بخش و شخصی پای میدان عمل باشد.
  • دانلود
    عکاس: مجید قاسمی/گزارش روند افزایش قیمت نهاده ها و کاهش قیمت مرغ زنده توسط آقای حسن زاده رئیس هیأت مدیره اتحادیه
    عکاس: مجید قاسمی
    عکاس: مجید قاسمی
    عکاس: مجید قاسمی/گزارش اوضاع صنعت مرغداری گوشتی و نوسان ارز به معاون وزیر توسط آقای حسن زاده رئیس هیئت مدیره اتحادیه
    عکاس: مجید قاسمی
    عکاس: مجید قاسمی/تماس صوتی آقای ورناصری مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام
    عکاس: مجید قاسمی/شنیدن مشکلات روئسای اتحادیه توسط آقای امینی رئیس گروه دام و طیور
    عکاس: مجید قاسمی
    عکاس: مجید قاسمی/نت برداری آقای رضایی معاون وزیر در امور دام از مشکلات مطرح شده توسط مدیران اتحادیه ها
    عکاس: مجید قاسمی/ارائه راه حل های اجرائی به مدیران اتحادیه ها توسط آقای رضایی معاون وزیر در امور دام و طیور کشور
     
     
    نظر خود را ثبت نمایید
    • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
    • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
    • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
    • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
    Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com