مطالبه یارانه صنایع لبنی مازندران از دولت

مطالبه یارانه صنایع لبنی مازندران از دولت

دبیر انجمن همگن صنایع غذایی و دارویی استان مازندران خواستار پرداخت مطالبات واحدهای صنعتی از سوی دولت شد و گفت: صنایع لبنی مازندران سه ماه یارانه شیر را از دولت مطالبه دارند.
به گزارش مهر ، اسماعیل خاتمی مقدم در نشست ماهانه انجمن اظهار داشت: فعالیت بین المللی و رشد برخی واحدهای بزرگ صنایع لبنی به واسطه یارانه های دولتی است.
وی به تولید حدود 300 تن شیر مصرفی کارخانجات توسط دولت در مازندران اشاره کرد و افزود: این میزان شیر حدود 65 درصد کارخانجات بزرگ استان را تشکیل می دهد.
دبیر انجمن همگن صنایع غذایی و دارویی استان مازندران خاطرنشان کرد: اکثر کارخانجات بزرگ وابسته به یارانه دولتی هستند که با عدم پرداخت یارانه ها با مشکلات جدی مواجه خواهند شد.
وی با اعلام اینکه تاخیر در دریافت مطالبات موجب ضرر تولید کننده است، اظهار داشت: صنایع لبنی مازندران یارانه سه ماه گذشته را از دولت مطالبه دارند.
خاتمی مقدم بیان کرد:‌ حدود 70 درصد صنایع لبنی پروانه بهره برداری را از سازمان جهاد کشاورزی دریافت کردند اما فعالیتهای این سازمان در راستای کمک به این بخش نماد بیرونی ندارد.
خاتمی مقدم سازمان جهاد کشاورزی را مهمترین متولی صنایع لبنی اعلام کرد و یادآور شد:‌ این سازمان بیش از 90 درصد فعالیت های خود را متمرکز تولید برنج کرده و اداره کل دامپزشکی نیز به متولی ویژه طیور تبدیل شده است و توجه ای به کیفیت شیرهای تولیدی ندارد.
به گفته وی، وزارت جهاد کشاورزی باید در خصوص عدم راه اندازی شهرکهای دامپروری در دو سال گذشته و نبود حاشیه امنیت برای سرمایه گذاری در این شهرکها و مشکلات و کیفیت پایین شیر خام تولیدی پاسخگو باشد.

 
کلمات کلیدی یارانه
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com