مشکلی در زمینه تولید و توزیع گوشت مرغ در گیلان وجود ندارد

مشکلی در زمینه تولید و توزیع گوشت مرغ در گیلان وجود ندارد
معاون توسعه بازرگانی داخلی سازمان صنعت ، معدن وتجارت گیلان گفت : مشکلی در زمینه تولید و توزیع گوشت مرغ در استان وجود ندارد .
مجید زیرک، متوسط قیمت هر کیلو گوشت مرغ را 67 هزار و 500 ریال عنوان و اظهار کرد : نوسانات قیمت گوشت مرغ به دلیل رقابتی بودن بازار و تلاش آن دسته از واحدهای صنفی است که برای جذب مشتری گوشت مرغ را کمتر از قیمت مصوب عرضه می کنند .
وی روند تولید و توزیع گوشت مرغ را در استان مناسب توصیف کرد و افزود :میانگین مصرف روزانه مرغ با توجه به گردشگر پذیر بودن استان 120 تا 150 تن و تولید استان بیشتر از این میزان است .
معاون توسعه بازرگانی داخلی سازمان صنعت ، معدن وتجارت گیلان با بیان اینکه مقداری از مرغ کشتار شده به خارج از استان ارسال می شود ، خاطرنشان کرد : در حال حاضر بیش از یک هزارتن گوشت مرغ از سوی پشتیبانی امور دام استان در سردخانه های استان ذخیره شده است .
زیرک ادامه داد : پشتیبانی اموردام استان همچنین دریافت780 تن گوشت مرغ دیگر را در ازای پرداخت پنج هزار و 900 تن نهاده از اتحادیه مرغداران گیلان در برنامه خود دارد .
وی از شهروندان خواست تا درصورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را برای رسیدگی بازرسان صنعت ، معدن وتجارت و مجامع امور صنفی گیلان به 124 اعلام کنند .

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com