مشکلی در تأمین سوخت دامداری های گلستان وجود ندارد

مشکلی در تأمین سوخت دامداری های گلستان وجود ندارد
هلاکو با بیان اینکه مشکلی در تامین سوخت دامداری های گلستان وجود ندارد، گفت: فعالان حوزه دامداری و دامپروری در استان با مراجعه به سامانه پنجره واحد می توانند برای سوخت مورد نیاز خود ثبت‌نام کنند.
مدیر امور دام جهاد کشاورزی گلستان ادامه داد: با توجه به فرا رسیدن فصل سرما در استان گلستان و نیاز به سوخت واحدهای دامپروری و مرغداری استان تمهیداتی  در این راستا اندیشیده شده است.
هلاکو خاطرنشان کرد: در حوزه تامین سوخت مرغداری های استان گلستان مشکل خاصی وجود ندارد و صاحبان مرغداری می‌توانند با شناسه ای که از سامانه پنجره واحد دریافت می‌کنند در سامانه تجارت آسان که به تازگی تغییراتی در آن ایجاد شده ثبت نام کرده و سوخت خود را دریافت کنند.
وی به مشکلات حوزه دامداری و دامپروری در استان گلستان اشاره کرد و یادآور شد: دامداران می توانند با مراجعه به سامانه پنجره واحد اطلاعات مربوط به دامداری خود را به ثبت برسانند و پس از دریافت کد مربوطه و ثبت نام در سامانه سوخت، سوخت مورد نیاز خود را دریافت کنند.

مدیر امور دام جهاد کشاورزی گلستان با بیان اینکه این سامانه برای واحدهای دامپروری است که مجوز دریافت کردند، ابراز داشت: تمام فعالین حوزه دامپروری در بخش کشاورزی و شیلات می توانند اطلاعات خود را در این سامانه به ثبت برساند.
هلاکو ابراز داشت: وجود تغییراتی که در سامانه به منظور یکپارچه سازی اطلاعات دامپروری های کشور ایجاد شده مشکلاتی برای ثبت اطلاعات از طریق دامپروری و دامداری ها به وجود آورده و با توجه به فرا رسیدن فصل سرما با هماهنگی شرکت فرآورده های نفتی  مقرر شده است دامداران ما با مراجعه به سامانه پنجره واحد  کد مربوط به سهمیه سوخت را دریافت کنند.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com